• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Apselut är det så! Min teori är att nollåttor vinner för att spara in på fraktkostnaderna. Hörde @Berns och @Staafen prata om det...i smyg 🤭
1162366740.jpg

Kommer hem idag, glad i hågen efter att ha vunnit i dagens lotteri. Då kommer frugan och säger att hon har en present till mig!?

Och vad är det för present tänker ni då. Jo, det ska jag tala om... En ny, större klocklåda med mitt namn på (taskigt blurrat av mig)!😃😃

Fyller jag år tänker ni kanske? Nä! Jag har långt kvar till födelsedagen. Hon bara tänkte att jag ville ha en ny låda😍

Om det inte var för att jag redan var gift med henne så hade jag gift mig direkt❤️

20230317_172152.jpg
Härligt se till att behåll henne😍😍😍😍

OWG March Raffle 2

1. REC Watches, Travelcase 8, / @Nissestr
2. Wristbuddys.com - Presentkort, 81 / @SalvadorDali
3. Primus, Mattermos, 497 / @atmosfarsvetare
4. Primus, dricktermos, 139 / @DayDream
5. Karlberg Kafferosteri - Kaffe, 378 / @fartmästarn
6. Eriksson Urhandel - Sjöö S-, Oris- , Sinn-merch, 224/ @sonnyyy
7. Eriksson Urhandel - Omega-merch, 395 / @JonathanR
8. Watchwear - Watch strap Suede, 483 / @Mic1
9. Celegin - Bandkit, 88 / @SalvadorDali
10. Karlsson - Watch – G-shock, 207 / @JohannSebastian
11. DenkeBook – Klockor – En tidlös historia, 181 / @roosterman
12. IFLW - Black Epi Valet Tray – Set, 407 / @Marand
13. spelexperterna.se - Presentkort på brädspel, 239/ @PeZ
14. REM Straps - Band, 365 / @fartmästarn
15. REC Watches, Watch – Turbo, 394 / @JonathanR

3 stycken Dubbelvinster! @fartmästarn, @SalvadorDali OCH @JonathanR 👀🎉👏

Grattis till samtliga vinnare såklart Dock klappar mitt hjärta lite extra för @SalvadorDali som köpte så jättemånga lotter!

Kommer hem idag, glad i hågen efter att ha vunnit i dagens lotteri. Då kommer frugan och säger att hon har en present till mig!?

Och vad är det för present tänker ni då. Jo, det ska jag tala om... En ny, större klocklåda med mitt namn på (taskigt blurrat av mig)!😃😃

Fyller jag år tänker ni kanske? Nä! Jag har långt kvar till födelsedagen. Hon bara tänkte att jag ville ha en ny låda😍

Om det inte var för att jag redan var gift med henne så hade jag gift mig direkt❤️

20230317_172152.jpg
Wow vad fint gjort! 😍

20230317_172152.jpg

Står det OJ på glaset egentligen? Bra fru, behåll!

A09C8BB9-C5AB-4AD2-959A-DD892FCA3698.jpeg

Grattis till samtliga vinnare såklart Dock klappar mitt hjärta lite extra för @SalvadorDali som köpte så jättemånga lotter!

Tack❤️ Alltid kul att vinna men samtidigt är ju såklart den stora grejen att organisationen får in en massa pengar.

Min stora dag är en så jäkla fin organisation och det känns som att pengarna verkligen gör skillnad där😍

Tillbaka
Topp