Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt se till att behåll henneKommer hem idag, glad i hågen efter att ha vunnit i dagens lotteri. Då kommer frugan och säger att hon har en present till mig!?
Och vad är det för present tänker ni då. Jo, det ska jag tala om... En ny, större klocklåda med mitt namn på (taskigt blurrat av mig)!
Fyller jag år tänker ni kanske? Nä! Jag har långt kvar till födelsedagen. Hon bara tänkte att jag ville ha en ny låda
Om det inte var för att jag redan var gift med henne så hade jag gift mig direkt
![]()
Härligt se till att behåll henne![]()
Fast du tillhör och andra sidan den inre kärnan...Hörrö, jag är faktiskt ingen 08![]()
OWG March Raffle 2
1. REC Watches, Travelcase 8, / @Nissestr
2. Wristbuddys.com - Presentkort, 81 / @SalvadorDali
3. Primus, Mattermos, 497 / @atmosfarsvetare
4. Primus, dricktermos, 139 / @DayDream
5. Karlberg Kafferosteri - Kaffe, 378 / @fartmästarn
6. Eriksson Urhandel - Sjöö S-, Oris- , Sinn-merch, 224/ @sonnyyy
7. Eriksson Urhandel - Omega-merch, 395 / @JonathanR
8. Watchwear - Watch strap Suede, 483 / @Mic1
9. Celegin - Bandkit, 88 / @SalvadorDali
10. Karlsson - Watch – G-shock, 207 / @JohannSebastian
11. DenkeBook – Klockor – En tidlös historia, 181 / @roosterman
12. IFLW - Black Epi Valet Tray – Set, 407 / @Marand
13. spelexperterna.se - Presentkort på brädspel, 239/ @PeZ
14. REM Straps - Band, 365 / @fartmästarn
15. REC Watches, Watch – Turbo, 394 / @JonathanR
3 stycken Dubbelvinster! @fartmästarn, @SalvadorDali OCH @JonathanR![]()
Wow vad fint gjort!Kommer hem idag, glad i hågen efter att ha vunnit i dagens lotteri. Då kommer frugan och säger att hon har en present till mig!?
Och vad är det för present tänker ni då. Jo, det ska jag tala om... En ny, större klocklåda med mitt namn på (taskigt blurrat av mig)!
Fyller jag år tänker ni kanske? Nä! Jag har långt kvar till födelsedagen. Hon bara tänkte att jag ville ha en ny låda
Om det inte var för att jag redan var gift med henne så hade jag gift mig direkt
![]()
Kommer hem idag, glad i hågen efter att ha vunnit i dagens lotteri. Då kommer frugan och säger att hon har en present till mig!?
![]()
Innan @Mic1 rusar in å slår näven i bordet. Losers, ett o. Ingen orsak, fakturerar som vanligtBlir intressant att se vad antalet loosers landar in på idag?! Börjar vi närma oss rekord för uttag på en dag under owg-23?!
Jag hann googla innan jag såg varningen. Hittade en bild på @Staafen som ser ut att ladda upp inför en lavett, eller något...Japp så var vi tillbaks i läderdykare diskussionen
Edit: Varning googla inte...![]()
Grattis till samtliga vinnare såklart Dock klappar mitt hjärta lite extra för @SalvadorDali som köpte så jättemånga lotter!
Jag hann googla innan jag såg varningen. Hittade en bild på @Staafen som ser ut att ladda upp inför en lavett, eller något...
![]()
Den är ju min!!Jag lovar att den är i gott förvar hos mig till nästa dragning![]()
Står det OJ på glaset egentligen? Bra fru, behåll!
![]()