Den här ska jag skriva ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här ska jag skriva ut
Någon (@herr_raev) snodde min Speedy under en middag. När jag höll en monolog om kattsand så hamnade en Seiko utan min vetskap på min arm. Inget konstigt.Vad hände?
Det var en trialog (?). Snabbt byte.Någon (@herr_raev) snodde min Speedy under en middag. När jag höll en monolog om kattsand så hamnade en Seiko utan min vetskap på min arm. Inget konstigt.
Äntligen en logisk orsak till att åka ut! Hatar när det där händerNågon (@herr_raev) snodde min Speedy under en middag. När jag höll en monolog om kattsand så hamnade en Seiko utan min vetskap på min arm. Inget konstigt.
Ja, jag var inte ensam men just där och då tror jag att jag lade fram min teori om gjutform innan kattsanden appliceras.Det var en trialog (?). Snabbt byte.
SláinteHåller med! Det är bara att lyfta på hatten för @Mic1
Sen måste man ju ge en eloge till @KaptenGrinkk också som med ett Gameboy runt armen fortfarande håller ut. Hajklockan är också den helt galen och det finns väl ett gäng till som jag säkert glömt nu. Nästa år tror jag att det blir en normal klocka iaf
JajemenÄr det KS Explorer's club -natot från förra årets välgörenhetsauktion?
@StaafenTack för mig, innan lavetten dansar över mig så får jag tyvärr erkänna mig besegrad.. min tidigare "vän" @Kråksaltarn lyckades tidigare idag lura på mig sin nya fina sub.. i en kort stund av obetänksamhet så provade jag den nya fina sub som nu skördat 2 offer i denna owgmarch.. jag insåg mitt misstag sekunderna senare när han stod där med ett hånflin och förevigade tillfället när han raserat mitt deltagande i owgmarch..
I kväll fick jag sällskap av min yema flygraf som trånat mitt sällskap de senaste veckorna..
Jag och stowan tackar för en trevlig tid och lovar bot och bättring till nästa år.. nu ska här jagas nya klockor så är det någon som vill bli av med en doxa 300(T) eller en Longines Spirit 37mm så hojta..
Ta hand om er och lycka till ni starka som fortfarande är kvar...
Tack för mig, innan lavetten dansar över mig så får jag tyvärr erkänna mig besegrad.. min tidigare "vän" @Kråksaltarn lyckades tidigare idag lura på mig sin nya fina sub.. i en kort stund av obetänksamhet så provade jag den nya fina sub som nu skördat 2 offer i denna owgmarch.. jag insåg mitt misstag sekunderna senare när han stod där med ett hånflin och förevigade tillfället när han raserat mitt deltagande i owgmarch..
I kväll fick jag sällskap av min yema flygraf som trånat mitt sällskap de senaste veckorna..
Jag och stowan tackar för en trevlig tid och lovar bot och bättring till nästa år.. nu ska här jagas nya klockor så är det någon som vill bli av med en doxa 300(T) eller en Longines Spirit 37mm så hojta..
Ta hand om er och lycka till ni starka som fortfarande är kvar...