• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

❤️

AddText_03-17-11.11.11.jpg
Den här ska jag skriva ut 😂

Håller med! Det är bara att lyfta på hatten för @Mic1 😎
Sen måste man ju ge en eloge till @KaptenGrinkk också som med ett Gameboy runt armen fortfarande håller ut. Hajklockan är också den helt galen och det finns väl ett gäng till som jag säkert glömt nu. Nästa år tror jag att det blir en normal klocka iaf😊
Sláinte ☘️ 🇮🇪
1A099CCF-16B1-4B60-BC75-4505D1EFBBAE.jpeg

1A006CCC-A1A6-4043-97FA-646062A2F5C7.jpeg

Senast ändrad:
Tack för mig, innan lavetten dansar över mig så får jag tyvärr erkänna mig besegrad.. min tidigare "vän" @Kråksaltarn lyckades tidigare idag lura på mig sin nya fina sub.. i en kort stund av obetänksamhet så provade jag den nya fina sub som nu skördat 2 offer i denna owgmarch.. jag insåg mitt misstag sekunderna senare när han stod där med ett hånflin och förevigade tillfället när han raserat mitt deltagande i owgmarch..

I kväll fick jag sällskap av min yema flygraf som trånat mitt sällskap de senaste veckorna..

Jag och stowan tackar för en trevlig tid och lovar bot och bättring till nästa år.. nu ska här jagas nya klockor så är det någon som vill bli av med en doxa 300(T) eller en Longines Spirit 37mm så hojta..

Ta hand om er och lycka till ni starka som fortfarande är kvar...
PXL_20230317_145615594.jpg

Tack för mig, innan lavetten dansar över mig så får jag tyvärr erkänna mig besegrad.. min tidigare "vän" @Kråksaltarn lyckades tidigare idag lura på mig sin nya fina sub.. i en kort stund av obetänksamhet så provade jag den nya fina sub som nu skördat 2 offer i denna owgmarch.. jag insåg mitt misstag sekunderna senare när han stod där med ett hånflin och förevigade tillfället när han raserat mitt deltagande i owgmarch..

I kväll fick jag sällskap av min yema flygraf som trånat mitt sällskap de senaste veckorna..

Jag och stowan tackar för en trevlig tid och lovar bot och bättring till nästa år.. nu ska här jagas nya klockor så är det någon som vill bli av med en doxa 300(T) eller en Longines Spirit 37mm så hojta..

@Staafen 🙄🦇

F466DF2D-3541-4CAA-9FBC-9B6DFBE997C9.jpeg

Godmorgon. Tnr: 180640. Dax för…
B4F7F749-673E-47A9-AF46-3A1506A170E8.jpeg

frukost på Arlanda. Frun å jag drar till varmare breddgrader snart och klockan är nyligen trycktestad. Ha’re bäst//🧐( En god resenär har inga fasta planer och inte inställd på att komma fram// Ernest Hemingway)

Senast ändrad:
Tack för utlottningen igår och bättre lycka nästa gång till oss som blev utan.... Dag 18 och det här ska nog gå hela vägen... Men, det är fan lite tråkigt just nu!
Förstår Er, Ni som viker ner Er men jag är lite rädd för lavetten och för vad mr @roosterman ska säga.... Att jag inte valde en G-shock va tufft nog att svälja men om jag sen skulle vika ner mig i OWG], det skulle nog bli för mycket för honom...
Om det nu inte ramlar i min famn en gul Casioak från himlen på Fredag!? Det kanske är en förmildrande omständighet... Eller?
20230318_075257.jpg

❤️

AddText_03-18-08.23.06.jpg

Tillbaka
Topp