• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

73F19248-59FE-43CA-B565-E3E9C985D12F.jpeg

-A damn fine cup of coffee.

FD9C0BBF-0742-41AE-8086-02E42AB1007F.jpeg

Lång dag på jobbet. Ska försöka hinna läsa ikapp här i tråden och se vad för spännande som kan ha skett idag. Och hur det gick med owg-dragningen också. Riktigt bra elpriser f.n också. Ska fortsätta minst tills imorgon. Passar bra det, behöver aska ur vedpannan och lite så. Så då blev det till att elda igång bergvärmepumpen istället. Men oroa er inte, drar nog en mysbrasa i kaminen ändå. Så utlopp för min pyromani löser jag nog ändå 😬
CE8B7DDA-DB12-47CF-A5EC-A8B1531DE483.jpeg
Joråsåatte, blev givetvis en liten mysbrasa ikväll trots att bergvärmen nu tuffar på. Går fort mot varmare tider så gäller att ta alla tillfällen i akt att värma lite extra med någon form av 🔥
48A9D368-C94D-4D92-A37B-BF1582247C5A.jpeg

Avrapportering 17/3
Grattis till dagens alla vinnare, ...och de barn som kommer att få möjlighet att göra nåt roligt, utanför det vanliga.

På klockfronten intet nytt, blå Royal Steel och inget annat. Fast den börjar kännas lite tråkig, så det är nästan bra att den åker iväg till en uris den första april.
Dagens manschettknapp. Ren bijouteri i vitmetall och folierade glasstenar. Men som fredagsbling så är det den perfekta manschettknappen.
PSX_20230317_220045.jpg

Håller så med du!
Han dominerar i extremklassen. Sen tycker jag det är intressant att man knappt reagerar längre, som om den alltid suttit där som den normalaste saken i världen 😅
...detsamma kan förresten sägas om din skönhet, hatten av.

Håller med! Det är bara att lyfta på hatten för @Mic1 😎
Sen måste man ju ge en eloge till @KaptenGrinkk också som med ett Gameboy runt armen fortfarande håller ut. Hajklockan är också den helt galen och det finns väl ett gäng till som jag säkert glömt nu. Nästa år tror jag att det blir en normal klocka iaf😊

Tillbaka
Topp