Förvaring av band eller klockor upp till 40 mmÄh, det är lugntFörstod inte riktigt vad det var för något pris från Celegin så jag tänkte kolla presentationen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förvaring av band eller klockor upp till 40 mmÄh, det är lugntFörstod inte riktigt vad det var för något pris från Celegin så jag tänkte kolla presentationen
![]()
Förvaring av band eller klockor upp till 40 mm
Håller så med du!Du håller ju ut riktigt bra med den klockan! Inga dumma tankar än?
Nä nu har ju klockintresset helt domnat avDu håller ju ut riktigt bra med den klockan! Inga dumma tankar än?
Joråsåatte, blev givetvis en liten mysbrasa ikväll trots att bergvärmen nu tuffar på. Går fort mot varmare tider så gäller att ta alla tillfällen i akt att värma lite extra med någon form avLång dag på jobbet. Ska försöka hinna läsa ikapp här i tråden och se vad för spännande som kan ha skett idag. Och hur det gick med owg-dragningen också. Riktigt bra elpriser f.n också. Ska fortsätta minst tills imorgon. Passar bra det, behöver aska ur vedpannan och lite så. Så då blev det till att elda igång bergvärmepumpen istället. Men oroa er inte, drar nog en mysbrasa i kaminen ändå. Så utlopp för min pyromani löser jag nog ändå![]()
![]()
Håller så med du!
Han dominerar i extremklassen. Sen tycker jag det är intressant att man knappt reagerar längre, som om den alltid suttit där som den normalaste saken i världen![]()
...detsamma kan förresten sägas om din skönhet, hatten av.
Det var faktiskt inte hans fel. Han var tvingad med våld.@thewordfox ska du eller jag spilla nyheten?![]()
@thewordfox ska du eller jag spilla nyheten?![]()
Vad hände?
Jag står upp för vad jag gjort…
Men inte den här gången. Jag sjappar. Benen på ryggen. Ansvaret duckas. Ingen kan ta mig. Jag är som Bonnie OCH Clyde samtidigt.
Ja berätta för Mr Wayne nuVad hände?![]()
Sch, en del detaljer bör lämnas utanförDet var faktiskt inte hans fel. Han var tvingad med våld.
Han kunde inte hålla sig ifrån min Seiko 5Sch, en del detaljer bör lämnas utanför
Jag står upp för vad jag gjort…
Men inte den här gången. Jag sjappar. Benen på ryggen. Ansvaret duckas. Ingen kan ta mig. Jag är som Bonnie OCH Clyde samtidigt.