Dag 20.
Klockan är glad mun
Sjukt trött på den hör klockan nu.
Klockan är glad mun
Sjukt trött på den hör klockan nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du smålänning?Dag 20! Kaos på skrivbordet men åååkar inte ta tag i det. Tittar på klockan istället, för den är man ju inte trött på.
![]()
![]()
Inflyttad Bleking, det är lika illa med r:en härÄr du smålänning?
I see. Själv är man smålänning i exil på västkustenInflyttad Bleking, det är lika illa med r:en här![]()
Ok, nyårsutmaningDag 20. Idag klockan 22:24:28 svensk tid infaller det persiska nyåret! Gott nytt år till er alla! Firar med lite sötsaker
![]()
Det är bara att flytta tillbaks till rätt kust igen dåI see. Själv är man smålänning i exil på västkusten
Inget krig. Är från Jönköpingslän och bor nu på bästkustenDet är bara att flytta tillbaks till rätt kust igen då
Och vipps var kustkriget startat![]()
Snyggt! Jag är på resande fot och får inte tag i allt som ska va på haft sin-bordet här. Men du kan få en bild på när jag försöker lura mig själv att jag kan träna bort det jag åt från lunchbuffén och hotellfrukosten…Ok, nyårsutmaning
![]()
Gott nytt år!Dag 20. Idag klockan 22:24:28 svensk tid infaller det persiska nyåret! Gott nytt år till er alla! Firar med lite sötsaker
![]()
Vi har innanhav iställetInget krig. Är från Jönköpingslän och bor nu på bästkusten![]()