Saker man gör under #owgmarch. Börjar bli svårt nu. Behövde nån tokig förändring.Alla sätt är bra utom de dåliga men på den här säger jag typ nej![]()
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saker man gör under #owgmarch. Börjar bli svårt nu. Behövde nån tokig förändring.Alla sätt är bra utom de dåliga men på den här säger jag typ nej![]()
Jag vet hur det känns. Försökte kränga på ett Speedy-Velcro på min dinka men insåg att det lirade lika bra som ditt gulmetallarmband (trots att jag inte sett ditt inlägg vid tidpunktenSaker man gör under #owgmarch. Börjar bli svårt nu. Behövde nån tokig förändring.![]()
Jag var helt säker på att jag skulle klara denna månad då jag typ inte haft tid för hobby och inte känt suget för något annat. Men när ett samarbetsmärke hör av sig och frågar om man vill prova något nytt så kan man inte säga nej. Så tack o hej, kul att misslyckas ännu ett år
![]()
Jag var helt säker på att jag skulle klara denna månad då jag typ inte haft tid för hobby och inte känt suget för något annat. Men när ett samarbetsmärke hör av sig och frågar om man vill prova något nytt så kan man inte säga nej. Så tack o hej, kul att misslyckas ännu ett år
![]()
Hög igenkänningsfaktor på den!![]()
Egentligen behöver bilen tvättas invändigt, men det är så mkt lättare att tvätta utvändigt…
Haha, min klocka ser ju ut som skit på denna vidriga guldlänk. Usch, bort illa kvickt!Jag vet hur det känns. Försökte kränga på ett Speedy-Velcro på min dinka men insåg att det lirade lika bra som ditt gulmetallarmband (trots att jag inte sett ditt inlägg vid tidpunkten). Kör vidare med min länk och varvar med ett läder som är ok. Jag får lov att inse att den inte är ett strap monster...... Bara 11 dagar kvar
Ännu en ny NomosJag var helt säker på att jag skulle klara denna månad då jag typ inte haft tid för hobby och inte känt suget för något annat. Men när ett samarbetsmärke hör av sig och frågar om man vill prova något nytt så kan man inte säga nej. Så tack o hej, kul att misslyckas ännu ett år
![]()
@Staafen jobbJag var helt säker på att jag skulle klara denna månad då jag typ inte haft tid för hobby och inte känt suget för något annat. Men när ett samarbetsmärke hör av sig och frågar om man vill prova något nytt så kan man inte säga nej. Så tack o hej, kul att misslyckas ännu ett år
![]()
Det är ju redan klart!
Någon måste ju se till att båda kinderna blir röda, lite sen vad gör det
Bjuder på en bild nästa gång de är på samma plats härnäst.Haha, min klocka ser ju ut som skit på denna vidriga guldlänk. Usch, bort illa kvickt!
Men det va lite kul att testa ändå.
Vore kul att se en bild på ditt velcroband också
Nu glömmer vi det här med två-ton Citizen![]()
Helt underbart juÄr det fortfarande folk kvar här? Sluta nu och plåga er själva. Byt klocka. Är ju jättetråkigt att ha samma![]()
Visst är det de, den släpps snart och då får ni se vad det är för nå kul men tills dess så är det hemligt!Ännu en ny Nomos![]()
Det är rätta takterDag 20, sen incheckning.
På resa i Finland, ändrar inte tiden på klockan då vi kollar hur BB58 presterar på 31 dagar @Burnman
Nära att faila då en kollega visade sin Oris dykare i titan. Men icke, BB58an sitter gjuten på handleden
![]()