Så sant. Man hänger ju här och inte på familjelivHahah Huvudsaken klockan är kvar, fruar och barn finns det gott om och kan kompletteras (vilket inte är möjligt med andra klockor under OWGM)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så sant. Man hänger ju här och inte på familjelivHahah Huvudsaken klockan är kvar, fruar och barn finns det gott om och kan kompletteras (vilket inte är möjligt med andra klockor under OWGM)
@Burnman in i den filosofiska tråden med dig!!Tränar viljestyrkan med lite frestelser. Bra att jobba även med sånt när man vobbar
En fråga bara gällande fickur. Vi har ju en tuff jävel i år i form av @Nissestr som kör det som owg. Och det är väl ganska självklart att han är ute om han sätter på sig ett armbandsur?!
Men om vi vänder på det. Jag som inte har lika stora bollar som honom och kör armbandsur, vart går gränsen för mig? Om jag plockar upp fickuret och håller i det?
Stoppar ned det i fickan?? Känner att det blir lite oklart i det här fallet…
Det borde väl räknas om du lägger det i fickan?Tränar viljestyrkan med lite frestelser. Bra att jobba även med sånt när man vobbar
En fråga bara gällande fickur. Vi har ju en tuff jävel i år i form av @Nissestr som kör det som owg. Och det är väl ganska självklart att han är ute om han sätter på sig ett armbandsur?!
Men om vi vänder på det. Jag som inte har lika stora bollar som honom och kör armbandsur, vart går gränsen för mig? Om jag plockar upp fickuret och håller i det?
Stoppar ned det i fickan?? Känner att det blir lite oklart i det här fallet…
Vem är jag då, här jag hemma där??@Burnman in i den filosofiska tråden med dig!!
Man kan ju tycka det?! Men lite oklart. Såg på fotot att det skulle behöva dammas där t.ex. men man törs ju inte ens röra klockan så jag får ta det med hushållerskan när hon kommer hem från jobbetDet borde väl räknas om du lägger det i fickan?
Svårt att se skillnad på klockan och kaffemaskinenNy dag, nya svårigheter
Se till att hålla er stabila, ser gärna MIF och LHC i kvalet om jag får vara partiskSol och matchdag
Vart lite orolig igår efter att bara ha dragit klockan i tre dörrkarmar på hela dagen men idag är klockan bara 8:20 och har redan hunnit med två dörrkarmar, köksbänken, en skåpslucka och en mugg. Börjar ordna upp sig
Populär hos barnen i alla fall
Edit: ser jag jag behöver klippa min sons naglar också
Klockan kan du få ha kvar, jag tar gärna emot flaskan med innehåll.
Gööks bageri?Har bytt band och försöker muntra upp mig så gott det går.
Kanske en bit massipantåta fössta tossdan i mass kan få mig på bättre tankar?