• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Sol och matchdag
💙🤍💛❤️💛🤍💙
20230302_125842.jpg

Tränar viljestyrkan med lite frestelser. Bra att jobba även med sånt när man vobbar
AA3631AB-6C4B-499E-B061-9B9798C6112C.jpeg

En fråga bara gällande fickur. Vi har ju en tuff jävel i år i form av @Nissestr som kör det som owg. Och det är väl ganska självklart att han är ute om han sätter på sig ett armbandsur?!
Men om vi vänder på det. Jag som inte har lika stora bollar som honom och kör armbandsur, vart går gränsen för mig? Om jag plockar upp fickuret och håller i det?
Stoppar ned det i fickan?? Känner att det blir lite oklart i det här fallet…
A72EC4CE-3E2C-4899-A541-EF3D5B70E7C8.jpeg

Tränar viljestyrkan med lite frestelser. Bra att jobba även med sånt när man vobbar

En fråga bara gällande fickur. Vi har ju en tuff jävel i år i form av @Nissestr som kör det som owg. Och det är väl ganska självklart att han är ute om han sätter på sig ett armbandsur?!
Men om vi vänder på det. Jag som inte har lika stora bollar som honom och kör armbandsur, vart går gränsen för mig? Om jag plockar upp fickuret och håller i det?
@Burnman in i den filosofiska tråden med dig!!

Det borde väl räknas om du lägger det i fickan?
giphy (10).gif

Tillbaka
Topp