Checkar in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ANYWAYS,
Blev inte att jag var med i år men känner i hjärtat att jag vill bidra lite. Jag känner oxå att en lavett från buttman hade varit mysigt. @Staafen @roosterman @Back
Lycka till allihopa i OWGM -23 och kom ihåg att det är sjukt najs att byta klocka när man vill
Håller med dig i allt UTOM det där med dom gröna runda lustiga grejerna...Mycket bra! Som varandes smålänning och som ser dagen som något viktigare än svenska nationaldagen och ett steg i rätt riktning för ett självständigt Småland fritt från svenska nationalstatens förtryck så tycker jag att ALLA borde köpa en massipantåta idag. Och titta på detta mästerverk:
Svenska dialektmysterier avsnitt 13 småländska
Svenska dialektmysterier avsnitt 13 småländska watch online hight quality videonoodlemagazine.com
ANYWAYS,
Blev inte att jag var med i år men känner i hjärtat att jag vill bidra lite. Jag känner oxå att en lavett från buttman hade varit mysigt. @Staafen @roosterman @Back
Lycka till allihopa i OWGM -23 och kom ihåg att det är sjukt najs att byta klocka när man vill
Förlåt @Back att jag gjorde intrång på ditt ansvarsområde.
Hahah lycka till, hoppas Hajen imponerar på kunden
Dag2: kundbesök.
Farligt ställe att vistas vid den här tiden på åretDet ska tydligen tillverkas trevliga klockor där borta i tegelhuset
Fortfarande inte orolig för klockan men själv här med en 2 åring och en 6 åring finns viss risk att jag kommer hem som OKG (one kid guy) vilket i sin tur kommer resultera i att jag blir NWG (no wife guy)Full fart på tom tits. Ingen match för santosen
Hahah Huvudsaken klockan är kvar, fruar och barn finns det gott om och kan kompletteras (vilket inte är möjligt med andra klockor under OWGM)Fortfarande inte orolig för klockan men själv här med en 2 åring och en 6 åring finns viss risk att jag kommer hem som OKG (one kid guy) vilket i sin tur kommer resultera i att jag blir NWG (no wife guy)
Lätt att säga när man är förlovad med option på äktenskap. Vi andra har ju cashat in den redan.Hahah Huvudsaken klockan är kvar, fruar och barn finns det gott om och kan kompletteras (vilket inte är möjligt med andra klockor under OWGM)