• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Checkar in
15F07A88-35A4-4B45-94E9-E905855988B4.jpeg

Mycket bra! Som varandes smålänning och som ser dagen som något viktigare än svenska nationaldagen och ett steg i rätt riktning för ett självständigt Småland fritt från svenska nationalstatens förtryck så tycker jag att ALLA borde köpa en massipantåta idag. Och titta på detta mästerverk:

Håller med dig i allt UTOM det där med dom gröna runda lustiga grejerna... ;)
Jag ska fasen stanna till på fiket i eftermiddag och stödhandla ett gäng chokladbollaaa istället.. Mycket lättare att uttala och såå mycket godare 😃
Går idag under benämningen "motvalls tjurig smålänning" 😎

Checkar in dag 2. Ledig idag, ska firas med pizza middag med min franska vän ikväll ("är det för franskt av mig att be dig komma vid 20:00?") och att leka med gårdagens second hand fynd. Hade kanske blivit min officiella OWGM-väska om den inte hade vägt ett ton 🥲 hoppas det går bra för er med!
6D52AAFC-E189-43E4-9EE5-CB33FF25B3A7.jpeg

Fortfarande inte orolig för klockan men själv här med en 2 åring och en 6 åring finns viss risk att jag kommer hem som OKG (one kid guy) vilket i sin tur kommer resultera i att jag blir NWG (no wife guy)
Hahah😂 Huvudsaken klockan är kvar, fruar och barn finns det gott om och kan kompletteras (vilket inte är möjligt med andra klockor under OWGM)🤪

Tillbaka
Topp