hahahahaJag hade inte hjärta att dela ut en lavett själv så ringde min polare Will som gillar att göra bort sig.
Riktigt tråkigt det som hänt, lider med dig.
Det som har hänt går inte att få ogjort... så jag bjuder på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hahahahaJag hade inte hjärta att dela ut en lavett själv så ringde min polare Will som gillar att göra bort sig.
Riktigt tråkigt det som hänt, lider med dig.
Det har du rätt i. Det är faktiskt ok. Kör något annat idag du…Oj så skönt det är att slippa välja vilken klocka man ska bära på varje dag. Skoja, är riktigt less nu och vill ha nåt annat, det är ju freeedag och då borde man få dispens att byta
Du och @Limeee sitter lite i samma båt. Det är ok med ett en-dags-byte. Kom ihåg bara att lägg upp bilderna i någon tråd som inte är så aktiv (mindre risk att åka fast)Incheckning dag 3. Jobbig dag idag, saknar verkligen en guldis på handleden
Dag 2-check! Bandbyte utfört och kvällskaffet snart avklarat. Kämpa på!
Behöver också få veta! Riktigt jäkla braVad är det för ref och storlek på den? Det var en ruskigt fin modell!