Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår dig, 7 dar med plastklocka på handleden är mycket mer än jag hade klarat. Ärospacen sitter bra nu kan jag tänkaDag 7 -
Nu är det slut på det roliga!
Hörru fladdermusen, Alfred, Läderlappen eller vem det nu än är som vill lagföra detta, hit me with your best shot! @Staafen
Ni övriga! Kämpa på! @Patrik J - Jag bjussar på en bärs nästa gång
Så…. Tack för mig! Efter två lyckade år är det dags att avsluta på dag 7..
Hej, för vissa får vi införa OWG-vecka. Det kan tydligen bli nog jobbigtDag 7 -
Nu är det slut på det roliga!
Hörru fladdermusen, Alfred, Läderlappen eller vem det nu än är som vill lagföra detta, hit me with your best shot! @Staafen
Ni övriga! Kämpa på! @Patrik J - Jag bjussar på en bärs nästa gång
Så…. Tack för mig! Efter två lyckade år är det dags att avsluta på dag 7..
Eller hur! Jag står ändå stolt över min insats!Förstår dig, 7 dar med plastklocka på handleden är mycket mer än jag hade klarat. Ärospacen sitter bra nu kan jag tänka
Få se när @Patrik J kastar in handduken då
Man blir aldrig för gammal för sånt där
Är du inte lite väl gammal för babysim?
@StaafenUtan att riktigt tänka mig för så tackade jag ja till ett foto-uppdrag som krävde wristshots med fel klocka.. En ursäkt lika dålig som alla andra, men men! Står mitt kast och erkänner mig torsk! Nytt försök 2024!
Utan att riktigt tänka mig för så tackade jag ja till ett foto-uppdrag som krävde wristshots med fel klocka.. En ursäkt lika dålig som alla andra, men men! Står mitt kast och erkänner mig torsk! Nytt försök 2024!
Näver, det här går som en dans. Jag och @larra64 håller järnkoll på varandra. = Hjälper varandra att mörka??
Såklart! Bråkar bara på dig lite
Haha! Har ju kört Explorern typ natt och dag sedan mitten av januari så nu blev det till att byta för att få lite oväxling (och framförallt för att undvika att tröttna på Explorern).Nämen @Deskdiversthlm !? Hur blev det såhär??? Med en Explorer på armen trodde jag att du skulle hålla fram till midsommar