Ser fortfarande STOR ut!Så lätt går det inte
Men en jämförelse kan man ju alltid göra .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fortfarande STOR ut!Så lätt går det inte
Ser ut som 60-tal? Gissar att det blir tätare bytesintervaller framöver.Dags att byta ett kylskåp hos en hyresgäst!
Jag får hjälp av våran praktikant!
Dock stötte vi på problem med kontakten, så nu väntar jag på att min kollega kommer och sätter dit ett nytt vägguttag 1-väg då han har behörighet!
Efter det att min kollega övervakade installationen så kunde jag montera dit väggkontakten!
Så lätt går det inte
Ser fortfarande STOR ut!
Du kommer alltid att förknippa klockan med misslyckande så du kan lika gärna ge den till migGer upp!
Nån som vill köpa en Smp?
Trevligt! Jag ska dit och skruva den 19eAntik tryckmätare som står i hyllorna hos Tidlösa Ur. Obs, det finns en nyare också om man vill trycktesta
Rätt klockslag och allt…Hmm... @Limeee
Posta i tråden 'Ω Speedmaster tråden ' https://klocksnack.se/threads/Ω-speedmaster-tråden-.45409/post-4516300
Så lätt blir ni inte av med migHmm... @Limeee
Posta i tråden 'Ω Speedmaster tråden ' https://klocksnack.se/threads/Ω-speedmaster-tråden-.45409/post-4516300
Jag säger som @Lesa, allt går att lösa med en sån där datormaskin.Så lätt blir ni inte av med mig
Så lätt blir ni inte av med mig
Aahaaaa! Hur förklarar du detta? Fake!Så lätt blir ni inte av med mig
Hehe! Ni får stå ut med mig åtminstone en dag till, här med min nuvarande ”Hatklocka Nummer 1”Jag säger som @Lesa, allt går att lösa med en sån där datormaskin.
Hehe! Ni får stå ut med mig åtminstone en dag till, här med min nuvarande ”Hatklocka Nummer 1”