• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Been

Patek
2-Faktor
Dagens andra incheck. Få fjutt här nere innan det ska stressas iväg med båda avkommorna på deras idrottsaktiviteter. Bortskämda och med hög kravställning, båda två kräver varmvatten till kvällsduscharna
B80060FB-1712-4D9F-8801-F46917A767DF.jpeg
Va du byggde ju pool förra sommaren dom får väl använda den🤔🤔🤔
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Vilken krävande flock du har 🤣
Inte bara vatten ska dom ha utan dessutom uppvärmt.

Annat va det på min tid....
Ja och som att inte det räckte så tjatas det dessutom om mat var och varannan dag 🙄
För att inte snacka om det kalla gruset mitt på motorvägen man fick till kvällsmat😳😁
VA?!? Fick du grus att äta, lyllos…
Grabben testar sin 10-årspresent i Minecraft. Han har redan lyckats ramla ner för trappan från övervåningen 😬 Gick som tur väl bra. Förbaskat häftiga grejer!

IMG20230315192437.jpg
IMG20230315192445.jpg
Fränt! Min 9-åring tjatar sönder mig om VR. Det och en jetpack 🤣
Va du byggde ju pool förra sommaren dom får väl använda den🤔🤔🤔
Exakt så! Men tydligen kan jag inte leva på gamla meriter. Inte ens ett dygn gamla 🤔
 

Clq

Cartier
Dag 15
Tillsammans med Triceratops.
Triceratops levde samtidigt som Tyrannosaurus och stackarn var nog en favoritmaträtt för t-rexen. Man har hittat flera fossil av triceratops med skador som matchar tyrannosaurusens tänder, varav ett där tyrannosaurusen har bitit rakt igenom nackskölden. Så den där nackskölden ska inte ha varit något vidare skydd.
Den största triceratopsen som hittats hade en skalle som mätte 2,6m.
20230315_224451.jpg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Vi kör en sammanställning. Det är väl inga fler som viker sig idag?
@Beastie
AddText_03-15-09.09.44.jpg

@rambo_amadeus
AddText_03-15-06.16.32.jpg
Vika ner sig...? I helskotta heller...!

Avrapportering 15/3
Problemfritt, åtminstone på klockfronten.
Tidig väckning idag och lite jobbigt besök på sjukhuset. ...Men varför ska väntrum behöva se så tråkiga ut. Därefter full sula på jobbet. Massor av kunder och beställningar. Tack för det! Men när ska man hinna gå på toa, och käka?
Grejen att klara OWG-månaden är nog att ha så fullt upp att man bara hinner fokusera på jobb och rent kroppsliga behov.
Men ett lugnt och behagligt avslut på dagen hos min massör. Det är guld, på riktigt!
Dagens manschettknappar. Svenskt och från Victor Janson i Lindesberg. I silver och fattade med cabochonslipade ametister. Liten fin hamrad kant runt om.
20230315_082152.jpg
PSX_20230315_225553.jpg
PSX_20230315_230527.jpg
 
Topp