Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Same same.Dag 20 avslutas i soffan till SHL kvalet.![]()
Hells Angels? Man behöver kvala in där? Ja, dom tar väl inte in vilken raketforskare som helst.Same same.
Eftersom jag är bördig från Västervik tittade jag lite på HA-kvalet häromdagen. Viss skillnad på spelkvalitet får jag nog erkänna.![]()
Hells Angels? Man behöver kvala in där? Ja, dom tar väl inte in vilken raketforskare som helst.
Underbart! Har nog några gamla legobyggen hemma hos föräldrarna! Nu börjar alla ungarna bli stora nogTrist väder idag. Då får man roa sig på annat sätt.
![]()
Härligt att se hur mycket känslor man kan väcka. Jag och mittfåran är inte riktigt kompisar och jag trivs med att simma mot strömmen. Expyn verkar också trivas reaktionerna till trots![]()
Man får helt enkelt ha överseende. Det är inte alla förunnat att ha nåt sådan mognad själsligt och intellektuellt att man förstått storheten med bund.
Du får tänka på att i vissa kulturer får man armen avhuggen om man blir påkommen med lädernato.
Bonus incheckning från vinterbads AV med jobbet.
Bad bland isen och lite grillkorv är bra onsdagssyssla
![]()
Precis så går det till.
Jävla oflyt hela tiden !Precis så går det till.
Fast det var mörkt här så ingen såg oss.
Bortkastat bad alltså
Är det @Fliegerchronograph🚁 ???![]()
Kör en incheckning med en annan OWG-deltagare och en sån där klockbytare. Ännu en dag avklarad. En poäng till den som identifierar den andre OWG-deltagaren.
Visst är det @Fliegerchronograph🚁! Det är ju roligare på inox-gtgerna men owg-gtn funkade bra också.
Wohoo en poäng till mig! Vad nu det innebär…Visst är det @Fliegerchronograph🚁! Det är ju roligare på inox-gtgerna men owg-gtn funkade bra också.
Du kanske kan ge dig själv en liten grattis-slap?!Wohoo en poäng till mig! Vad nu det innebär…![]()
Du kanske kan ge dig själv en liten grattis-slap?!
Tycker jag du förtjänar!