• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Bandet drar åt sig lite damm. Inget värre än så.

IMG_6129.jpeg
Klurar på om inte gamla Squale-stronken (se ovan) äro samma lika fabrikat?
Jäkligt skönt iaf tycker jag👌🏼

Dag 2 och första bandbyte
Lyckades förstöra bandstiften när jag provade trycka in ett nato. Sjukt trångt mellan stift och boett.
Blev kinagummi med integrerade stift som nödlösning

1000021561.jpg
Borde la funka med lite tunnare bandstift kanske?
Ääälskar förresten din UN och väntar ihärdigt på att du ska avlida så jag får den. För visst var det så vi bestämde? 🤔😄

Borde la funka med lite tunnare bandstift kanske?
Ääälskar förresten din UN och väntar ihärdigt på att du ska avlida så jag får den. För visst var det så vi bestämde? 🤔😄
Ja, får prova med tunnare stift,
Försökte böja till originalen lite och det gick som det brukar gå när jag pillar med saker...

😁
Rörande arven så var det väl så att när jag ligger på havets botten pga av mina usla simfärdigheter får du och @MaBr dyka och den som hittar mig först får klockan

Senast ändrad:
Var som sagt lite spänd på vad dagen hade att erbjuda med tom kalender. Dottern hade önskemål om en hylla för allt sitt skit. Så det blev en roadtrip för lite shopping och sen hyllmontage.
Nu taktikvila med lite F1. Behöver ladda batterierna då det kommer över lite bekanta med barn senare… och 58:an funkar till allt! Men det visste jag redan IMG_5563.jpeg IMG_5565.jpeg

Tillbaka
Topp