Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt nån annan trycka på lysknappen medan du fotarFullständigt omöjligt, lyser i bara 2 sekunder![]()
Låt nån annan trycka på lysknappen medan du fotar![]()
Dag 5
Timex Stealth som ni ser på bilden.
Har absolut inte köpt en damklocka spontant i city. Absolut inte. Jag är inte galen...
![]()
in. Noll kommentarer på klockan hittills.
![]()
Inte så värst mycket DeNiro över den där hörru....Dag 5
Har absolut inte köpt en damklocka spontant i city. Absolut inte. Jag är inte galen...
![]()
Är jag ute nu? Damklockor räknas inte i owg 2024 enligt paragraf 18. Jag o Berns har pratat om det igår. Ny regel. Lita på mig...Inte så värst mycket DeNiro över den där hörru....![]()
Dag 5
![]()
Är jag ute nu? Damklockor räknas inte i owg 2024 enligt paragraf 18. Jag o Berns har pratat om det igår. Ny regel. Lita på mig...
Just paragraf 18 är borttagen just pga spanska damklockebärare till i årÄr jag ute nu? Damklockor räknas inte i owg 2024 enligt paragraf 18. Jag o Berns har pratat om det igår. Ny regel. Lita på mig...
Fullständigt omöjligt, lyser i bara 2 sekunder![]()
![]()
Ingenting är omöjligt![]()
I likhet med @fransl gillar jag också din klocka. Den sticker ut ur mängden (inte bara bland OWG-klockorna) och är en Orient där den annars ofta kritiserade och cigarettmärkesliknande loggan passar ovanligt bra. Kanske beroende på den cigarettpaketsliknande boettformen? Kul också med alla färger och skivor för tidvisning. Den där skulle det vara roligt att få se IRL. Kör vidare mot april så att man får se fler bilder på den här i tråden!
![]()
Det funkade fint!Var tydligen viktigare för grabben att spela Fortnite med kompisarna än att hjälpa sin nördiga far.
Tog hjälp av självutlösaren och ett fönsterbräde istället
![]()