Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockwinder till G-shocks.... bra tänkt. Tror jag.. Fast i själva verket menar du nog åkattraktion till dina Tamagotchis?Nja riktigt så illa hade den inte slagit sig.. Den får bli lite omplåstrad och gå på sjukgymnastik så blir den nog frisk igen
Där sa du nåt... Eller så skulle nån kunna ha den som klockwinder![]()
Då var det dag 13. Släpade fram den här igen och funderar på vad den ska bli. Singlespeed monstercross? Bekväm pendlare? Gravel? Så många möjligheter!
![]()
![]()
Gravel! 1x10 drivlina och typ Maxxis Ikon 26x2.35Då var det dag 13. Släpade fram den här igen och funderar på vad den ska bli. Singlespeed monstercross? Bekväm pendlare? Gravel? Så många möjligheter!
![]()
![]()
OWG är inte tillräckligt svårt, uppochner är det nyaSka hjälpa sambons morfar och flytta grejer, stackarn har inte fått med sig någonting till boendet…![]()
Såg den här på väg till jobbet idag och kom att tänka på syltdiskussionen i trådenVad gör vi på torsdagar?
Vi äter pankisar
![]()
![]()
OWG är inte tillräckligt svårt, uppochner är det nya![]()
Kalsongmannens återkomst! @bagDag 13)
Godmorgon! Om jag vart less igår, så är jag gråtfärdig idag! Fan va snö som kommit ner, och som om inte det var nog, så har vi -14 på Termometern
![]()
![]()
Ja fifanken, bra grejerVad gör vi på torsdagar?
Vi äter pankisar
![]()
![]()
den enda anledningen till träning är att man kan äta onyttigheter, +/- 0 dieten kallar jag denJa fifanken, bra grejer![]()
![]()
Är glad att gymhänget klarades av innan pannkisarna![]()
God stämning?Incheck! Vi startar dagen med att stämma gitarrer.
![]()
![]()
Hur kunde det bli såhär?Incheckning dag 13.
100% av inlämnade förslag sade "annat bund".
Vem är väl jag att sätta mig upp emot folkets vilja...
![]()
![]()
Själv äter jag för att träna, pannkakor är bra bränsleden enda anledningen till träning är att man kan äta onyttigheter, +/- 0 dieten kallar jag den
Det där ser ut att vara helt perfekta pannkakorVad gör vi på torsdagar?
Vi äter pankisar
![]()
![]()
Kör på samma dietden enda anledningen till träning är att man kan äta onyttigheter, +/- 0 dieten kallar jag den
Nato i kvadratNATO på NATO
![]()