Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra tycker jag![]()
Tack! Ja, än så länge har vi bara fått positiv respons på förändringarna så det tar vi med ossJa! Vi har roligt.![]()
Ja alltså den här tråden är ju för härlig, fantastisk stämning. En höjdpunkt på KS-året, trots att man ”plågas” med en och samma klockaJa! Vi har roligt.![]()
Heja! Känns som läderlappen börjar få blodad tand. Vem blir näst på tur?
Ställer du upp som frivillig?Heja! Känns som läderlappen börjar få blodad tand. Vem blir näst på tur?![]()
Tycker Lädis är lite väl snäll i sina smällar. Tidigare år har det varit blodigt, kan ha haft med många veka deltagare som behövde få sig en ordentlig rundgång.Heja! Känns som läderlappen börjar få blodad tand. Vem blir näst på tur?![]()
Jag tror jag väntar ett tag tillStäller du upp som frivillig?![]()
Det var minsann en liten pizzaDag 13 firar vi med aperol- och pizzakurs
![]()
![]()
Härligt med bling...Dag 13.
Hur bedömer jag om en restaurang är bra? Om de har piña colada! Då e det bra!
Kommer ni ihåg Grill som var populärt för typ 15 år sedan. De har skärpt till sig!
![]()
Lightroom är riktigt bra! Gratisversionen är väldigt kompetent och mervärdet för betalversion är lätt värt det om man vill gräva ner sig lite djupare i detaljerna.Tack för att du delar med dig! Fantastiska bilder hur som helst, körde mycket med min NIKON D7000 för några år sedan, men sedan kameran i Iphone blivit OK, så kör jag med den hela tiden faktiskt, den funkar så länge man ska använda bilderna här på KS, dock så laddade jag precis hem Adobe Lightroom i mobilen. Så här lite snabbt, så påminner den mycket om min Iphone 14 Pro när du ska redigera en bild.
Lutar helt klart mot 1X10, kanske "nya" Cues. Älskar GT, har en nästan stock Tempest från 99/00 så denna kan man ha skoj och experimentera med.Gravel! 1x10 drivlina och typ Maxxis Ikon 26x2.35
Grym ram att bygga på där![]()
Mycket bra
![]()
Bara lugn, jag löser![]()
Observera att det var en grundkurs. På avancerad nivå lär vi oss centrifugaleffektens påverkan på degen inkl. den klassiska pizzasnurren i luftenDet var minsann en liten pizza![]()