Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kämpa!Mkay, tillbaka på länken, börjar kännas trögt så här två veckor in i utmaningen... det som började som en smekmånad (med en nyinkommen klocka) känns nu mer som en provanställning (med nån som inte får förlängt förtroende...)...
I värsta fall kommer det hem en "ny" klocka från service dessutom, detta kan bli svårt... Nåja jag kämpar vidare, det är ändå fredag…
![]()
Hard to fly with no rotor bladesGoodMorning Vietnam!
![]()
KämpaJust nu känns det faktiskt rätt tufft…
![]()
Din dotter är ju en solklar vinnare. Inte bara i dagens tävling utan i livet som helhet. Bara att gratulera till hennes höga intelligensKommer hem efter en arbetsdag, öppnar kylen och möts av dettaAja, tur att det är fredag!
#TGIFbild
![]()
Den där klockan är verkligen jättenätt. Eller är drinken och frukten enorm? Skål oavsett, ser smaskens utDå var man färdigjobbad, tränad och äten
TGIF!![]()
![]()
#TGIFbild
Det är bålskålen och pomeloDen där klockan är verkligen jättenätt. Eller är drinken och frukten enorm? Skål oavsett, ser smaskens ut![]()
@martaSM30 och hennes "normala dricksglas"Den där klockan är verkligen jättenätt. Eller är drinken och frukten enorm? Skål oavsett, ser smaskens ut![]()
”Det blir en lugnt kväll ikväll, jag tar bara en drink”
Robert SmithIts friday, i am in love!![]()
#TGIFbild
Haha! Det är bara att tacka för de fina ordenHär har vi ju en solklar vinnare. Inte bara i dagens tävling utan i livet som helhet. Bara att gratulera till din höga intelligens
Trodde du var en finsmakare. Tar genast tillbaka allt jag saHaha! Det är bara att tacka för de fina ordenMen med tanke på hur mycket ketchup min äldsta dotter konsumerar är sannolikheten att jag behöver smaka på den här sörjan minimal.
#teamheinzTrodde du var en finsmakare. Tar genast tillbaka allt jag sa
Snygg färgkomposition!Då var man färdigjobbad, tränad och äten
TGIF!![]()
![]()
#TGIFbild