• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

5C662264-7B66-4814-80CE-44CCDF15ED3E.jpeg

Godmorgon. Tnr:010644. Startar med espresso å choklad denna ST tisdag å 1:april är det. Grön Omega blir det som synes å stackars flappens medhjälpare som nu kommer få alla flappar intill nästa års OWGM. Ha ´re bäst,grattis alla vinnare å bockar och bugar för för årets trevliga OWGM. @Mic1 , @roosterman @Berns @Sthlm-Nicklas mfl. // 🧐

Senast ändrad:
Och så kvällens sista , men inte minsta pris:

En King Seiko SPB281 skänkt av Klockmaster Fältöversten

Kategori:
Deltagare som klarar hela månaden med en klocka som minst passar sociala vuxen-sammanhang såsom kontorsmiljö, släktmiddag, möte med chefen, möte med kunder, på krogen osv.

Och vinnare är allas vår Adidasklockbärare @Tokka 😀🥳🌟

Tyvärr lite suddig bild men iaf;)
seiko.jpg

Wow!!! Vilken start på dagen, stort och ödmjukt tack!!!

87310 pengar!!!! Det är banne mig inte dåligt.kslikehexagon
Vi slog inte insamlingstotalen men vet att vi iaf slog nytt rekord iår på skänkt peng per deltagare !!! 😃
Och det är inte för sent än att spänta in ett litet bidrag för den som vill.
VÄL KÄMPAT ALLIHOP!!
OWGM25.JPG

Handleden blottad och redo för nya tider
IMG_20250228_230509~3.jpg
Vaknade precis i soffan... Jag låg och kollade på "24", som jag började kolla på i januari. Jag hade en så märklig dröm, jag drömde att jag var Jack Bauer från den serien och att jag skulle rädda OWGM-tråden från att tömmas på deltagare pga nån limefrukt klädd i kostym..?
IMG_20250401_064504~2.jpg

Och klockan jag hade på mig har stannat...
IMG_20250401_064509~2.jpg

Vilka knäppa grejer hjärnan hittar på när man sover alltså...
På med en ny klocka och pysa iväg till jobbet.
IMG_20250401_065219~2.jpg

Gråsuggor och spindelapor! Hattade runt hela morgonen med barn som ska lämnas (första dagen efter en lång föräldraledighet för min hustru), så något klockbyte blev inte av.

Fortsätter detta förvirrade beteende kan jag som enda medlem köra OWGA...

1743486132651.png

Vaknade precis i soffan... Jag låg och kollade på "24", som jag började kolla på i januari. Jag hade en så märklig dröm, jag drömde att jag var Jack Bauer från den serien och att jag skulle rädda OWGM-tråden från att tömmas på deltagare pga nån limefrukt klädd i kostym..?
IMG_20250401_064504~2.jpg

Och klockan jag hade på mig har stannat...
IMG_20250401_064509~2.jpg

Vilka knäppa grejer hjärnan hittar på när man sover alltså...
På med en ny klocka och pysa iväg till jobbet.
IMG_20250401_065219~2.jpg
@Mic1 It was just a dream :D
bobby.gif

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp