• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Först in först ut?
IMG_3958.jpeg

IMG_3959.jpeg
Den här lilla skönheten på bund är nog det klurigaste bidraget hittills 😄💪🏻

Har nu funderat en hel del på vad jag ska köra i år, men tänker att jag kör en liten omröstning här istället. Välj genom reaktionerna
😍hexagonkslike !

😍 Favorit i repris, fjolårets OWGM klocka. Solabs Layer 1
IMG_1888.jpeg

hexagon Adidas Dot Matrix
IMG_6342.jpeg

kslike Girard Perregaux Vintage 1945
IMG_0823.jpeg

Spikar valet imorgon kväll baserat på resultatet här.

Har nu funderat en hel del på vad jag ska köra i år, men tänker att jag kör en liten omröstning här istället. Välj genom reaktionerna
😍hexagonkslike !

IMG_1888.jpeg

IMG_6342.jpeg

IMG_0823.jpeg

Jag är lite konventionell och praktisk så,
...Girard Perregaux.

😍hexagonkslike !

IMG_1888.jpeg

IMG_6342.jpeg

IMG_0823.jpeg

Kom igen nu allihopa, se nu till att han får ha på sig den där Adidasklockan i en månad! Alla som inte röstar hexagon åker på en kindvärmare

Fick precis en leveransuppdatering om den tilltänkta klockan och hoppas verkligen att det går fortare än vad den säger… ☠️💀☠️
IMG_6003.jpeg
Det är tur att jag är så pass klockskadad att jag har en alternativ klocka påväg… Den borde vara hemma imorgon eller på fredag så jag får väl köra den i mars! Ursprungligen var det ett spontanköp som var tänkt att köras fram till månadsskiftet 🫠

Tillbaka
Topp