Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla vet att strumpor går/krälar på väggarna och smiter in bakom tvättmaskinen den vägen. En täcksida rekommenderasSådär, helgprojektet (som påbörjades förra helgen) är färdigt. Äntligen slipper vi gräva fram strumpor och annat som har ramlat ner bakom tvättmaskinen!
![]()
![]()
Helt rätt, soffan hemma är inte alls dum och den där GS Gmt:n är ju riktigt finAv alla ställen att checka in från är det här tveklöst en av mina favoriter.
Inte mycket som slår horisontalläge från soffan emellanåt
![]()
Ja vad signalerar en fet lördagsmiddag mer än morötterDags att börja förbereda lite middag.![]()
Nää soffan är magisk ibland. Och ikväll lär den och jag vara riktigt tighta! Frugan och dottern är iväg på tjejkväll med några andra honor och grabben har en polare över och hänger på hans rum. Så jag lär få roa mig själv här ikvällHelt rätt, soffan hemma är inte alls dum och den där GS Gmt:n är ju riktigt fin![]()
Ja vad signalerar en fet lördagsmiddag mer än morötter![]()
Det kan ev bli en täckskiva, samtidigt bra att enkelt kunna dammsuga bakom maskinen. Men, visst är det ett mysterium vart alla strumpor har tagit vägen under alla årAlla vet att strumpor går/krälar på väggarna och smiter in bakom tvättmaskinen den vägen. En täcksida rekommenderas
![]()
Tack så hemskt mycket, till den sympatiska juryn och alla fina sponsorer. Det var många fina bilder i flödet!Prisutdelning!
Kul att vi fick in så många grymma bidrag och hoppas ni alla tyckte det var en rolig tävling! Det var väldigt svårt för oss att bestämma vinnare - så svårt att vi faktiskt fick lägga till ett 4e pris (men vi hade nog behövt 7)...
Juryn har iallafall beslutat följande resultat:
1:a pris Hängsmycke i silver från Smyckeboden.se
![]()
Motivering: "Vinterbad har alltid imponerat på mig. Anknytningen till hav finns ju med smycket."
@martaSM30 #2,277
![]()
![]()
2:a pris 1000kr Uret.se presentkort
![]()
Motivering: "Med lite text och en logotyp så ser bilden ut som en officiell Tudor annons, väldigt fint"
@Nopplis #2,324
![]()
![]()
3:e pris 250 kr Bokus.se presentkort
![]()
Motivering: "Tanken fick den cartiga svanen att vilja hänga på OWGMEpicure.watches fick slåss med näbbar och klor för att försvara sin chronoflex
"
@Epicure.watches #2,319
![]()
![]()
Tröstpris: 200kr Bokus.se presentkort
![]()
Motivering: "En av de bästa Breitling bilderna på forumet"
@Flecktarn #2,405
![]()
![]()
@martaSM30 vänligen lägg ett PM till mig med dina uppgifter så vi kan skicka hem priset till dig!
@Nopplis @Epicure.watches @Flecktarn vänligen PMa @Sthlm-Nicklas
Mmm. Finns bara lösningarMacGyver![]()
Dag 8.
Min o dotterns Concorde-projekt går så sakta framåt, med betoning på sakta
![]()
Nu var ju aldrig Saab officiellt inblandad i Concorde-projektet, så vill man köra överljudsfart i en Saab på vägen får man vackert nöja sig med en Viggen…
![]()
Vill man absolut köra en Concorde på vägen så får man välja franskt o Citroën. Ett kort samarbete med Citoën och AirFrance för o fira 10 år med Concorden i trafik resulterade i….
![]()
Givetvis med säten i samma tyg som originalet…
![]()
Prisutdelning!
Kul att vi fick in så många grymma bidrag och hoppas ni alla tyckte det var en rolig tävling! Det var väldigt svårt för oss att bestämma vinnare - så svårt att vi faktiskt fick lägga till ett 4e pris (men vi hade nog behövt 7)...
Juryn har iallafall beslutat följande resultat:
1:a pris Hängsmycke i silver från Smyckeboden.se
![]()
Motivering: "Vinterbad har alltid imponerat på mig. Anknytningen till hav finns ju med smycket."
@martaSM30 #2,277
![]()
![]()
2:a pris 1000kr Uret.se presentkort
![]()
Motivering: "Med lite text och en logotyp så ser bilden ut som en officiell Tudor annons, väldigt fint"
@Nopplis #2,324
![]()
![]()
3:e pris 250 kr Bokus.se presentkort
![]()
Motivering: "Tanken fick den cartiga svanen att vilja hänga på OWGMEpicure.watches fick slåss med näbbar och klor för att försvara sin chronoflex
"
@Epicure.watches #2,319
![]()
![]()
Tröstpris: 200kr Bokus.se presentkort
![]()
Motivering: "En av de bästa Breitling bilderna på forumet"
@Flecktarn #2,405
![]()
![]()
@martaSM30 vänligen lägg ett PM till mig med dina uppgifter så vi kan skicka hem priset till dig!
@Nopplis @Epicure.watches @Flecktarn vänligen PMa @Sthlm-Nicklas