Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt blir ju så mycket roligare om folk checkar inVisst är det så att man ska checka in varje dag under mars?
Njuter just nu av att ha tysta notiser, i mars är det både jobb och privat mobil som kommer plinga och ha sig varje dag då äpplet hamnar i lådan![]()
Ja såklart blir det roligare. Mest så jag ställer påminnelse på min mobil för jag har sjukt hektiska dagar och då glöms sådant tyvärr bort. Vore ju synd att faila pga en sådan sak haha. Men nu får det gärna bli mars så jag kan använda min nya klocka (vill ju vara nykär när jag använder den haha)Allt blir ju så mycket roligare om folk checkar in
Vet att Båtman @Mic1 kommer hålla extra koll på uteblivna incheckare i år
Och som vanligt gäller ju att angiveri premieras![]()
Jag premiäranvänder min guling på lördag. Mer sport såBara jag som ser fram emot att bära min OWG-klocka en hel månad? Jag har redan tjuvstartat med att ha klockan 2 dagar i rad. Åtminstone på dagen, kvällstid har jag burit annat för att sakta men säkert vänja mig. Det är en mycket bättre taknik än att göra ett abrubt byte.
Premiär på lördag alltså? Låter som ett klockbyte..?Jag premiäranvänder min guling på lördag. Mer sport så![]()
Klockbyte så till vidare att jag byter till en och samma klocka under en månadPremiär på lördag alltså? Låter som ett klockbyte..?![]()
Kan inte se mig i listan...OBS! Vänligen kom ihåg:
1) Betala anmälningsavgiften till MSD och ange ditt nick
2) Skriv i denna tråden (även om du redan skrivit i uppstartstråden)
3) Skriv tydligt vilken klocka ni kommer använda (märke och modell, jag kan inte gissa baserat på en bild)
Ser ni inte ert namn eller klocka i listan i inlägg #2 så har ni missat något av stegen ovan.
Tack och trevlig helg!
//![]()
Jag ska uppdatera hemsidan, men precis som Starman skriver så håller vi det KS-internt i år.En fråga, tidigare har man kunnat hänvisa utomstående till owgs hemsida, dock är det ingen som har uppdaterat den för i år ännu. Är det på G eller?
Hade jag hunnit hem så hade jag nog valt en Oakley bara för att ingen annan hade gjort det! Eller kanske inte ens haft någon!Strålande!![]()