• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

2021 års OWGM-G 🤩
Stjärneklockan 🤘
IMG_20250226_171645.jpg

Jag tänkte anmäla mig till OWGM, men med bara två dagar kvar förhåller jag mig skeptisk till att den tänkta klockan hinner fram.. tack för det tullen och postnord, express my @ss 🤷‍♂️

Senast ändrad:
Ok, så man ska posta 1 bild varje dag i tråden helst?. Inga problem, bara jag vet. Första gången jag är med.
Gärna! Missar man någon dag här och där är det ju inga problem men tidigare år har folk anmält sig och sen varit tysta en månad för att sedan dyka upp den 31e och utbrista ”JAG KLARADE DET GRYMT JOBBAT ALLIHOPA!”. Ett år vann en person med ett (!) inlägg en svindyr helikoptertur… ser ju gärna att det går till folk som bidrar istället

Efter många om och men och lite med andan i halsen är OWG- klockan spikad.
Halkade in på tanken att agera lite reklampelare under mars månad.

1000007966.jpg

Den högra skönheten var först in men den visade sig vara helt slut. Efter lite scrollande dök den vänstra upp men tji fick jag där också.

1000007968.jpg

Men! I samma paket fanns den här som faktiskt tickade igång och har gjort så nu i 4 timmar så hoppas den klarar månaden ut. En månad som kommer bli otroligt lång med den här svårlästa färgklicken.

@Mic1 i brist på annat namn kan du sätta upp "Zingo" på mig

1000007966.jpg

Den högra skönheten var först in men den visade sig vara helt slut. Efter lite scrollande dök den vänstra upp men tji fick jag där också.

1000007968.jpg

Men! I samma paket fanns den här som faktiskt tickade igång och har gjort så nu i 4 timmar så hoppas den klarar månaden ut. En månad som kommer bli otroligt lång med den här svårlästa färgklicken.

1740598556591.gif

1000007966.jpg

1000007968.jpg

Pluss Energy, vilken nostalgi!!

Tillbaka
Topp