• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

IMG_1361.gif

What! 😳 redan 1 mars snart. Ok write me up!

Anmäld!

1740645906058.png

Efter många om och men med otaliga beslut som sedan rivits upp i förmån till annat, hittade jag i ett närmast bortglömt hörn av klocklådan den allra första automatiska klockan jag köpte när klockintresset slog till på allvar för några år sedan. Det är en klocka jag inte använt på minst 1,5 år, som nu ska få den mesta och längsta sammanhängande vristtiden av alla mina klockor. Ett surr av avundsjuka gick genom klocklådan när Orient Mako Kamasu III valdes och lyftes ur sin plats.

1740646372040.jpeg

En fråga för ordningen skull: Får man byta armband på klockan under tiden eller är det det som sitter på som gäller?

Bilagor

• 1740645571115.png
    1740645571115.png
    42.5 KB · Visningar: 1
Jag har faktiskt inte bestämt mig för om jag ska köra i år eller ej?! Känner inte samma sug och glädje som tidigare år av någon anledning. Får fundera till imorgon…

Anmäld!

1740645906058.png

Efter många om och men med otaliga beslut som sedan rivits upp i förmån till annat, hittade jag i ett närmast bortglömt hörn av klocklådan den allra första automatiska klockan jag köpte när klockintresset slog till på allvar för några år sedan. Det är en klocka jag inte använt på minst 1,5 år, som nu ska få den mesta och längsta sammanhängande vristtiden av alla mina klockor. Ett surr av avundsjuka gick genom klocklådan när Orient Mako Kamasu III valdes och lyftes ur sin plats.

1740646372040.jpeg

En fråga för ordningen skull: Får man byta armband på klockan under tiden eller är det det som sitter på som gäller?
Man får byta band hur många gånger man vill

Tillbaka
Topp