skyseeker
Guld
Säger du det såSom det känns nu blir det nog Spinnaker Piccard. Eller vad säger du @skyseeker ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säger du det såSom det känns nu blir det nog Spinnaker Piccard. Eller vad säger du @skyseeker ?
Skulle man kunna tro, men om du syftar på min Tudor så är det en BB 41 GMT pepsi med aftermarket insert från Steelreef@Nopplis
Är det en Snöflingig Sub mitt Öga skådar? skärpan skiter
man väl i när det är Fotboll!
Apropå gamla Forbolls Mästerskap så klickade jag precis hem den här rackarn på Ebay. Det är kanske ett gott omen eller så jinxar jag hela möjligheten att äntligen få åka till AMERIKAT igen och gräva fram det där jävka guldet! Hejja Sverige![]()
![]()
Kom å hälsa på i Redneckbyn!!@Nopplis
Är det en Snöflingig Sub mitt Öga skådar? skärpan skiter
man väl i när det är Fotboll!
Apropå gamla Forbolls Mästerskap så klickade jag precis hem den här rackarn på Ebay. Det är kanske ett gott omen eller så jinxar jag hela möjligheten att äntligen få åka till AMERIKAT igen och gräva fram det där jävka guldet! Hejja Sverige![]()
![]()
SOM JAG HAR LÄNGTAT!![]()
Går att diskutera…Klassiker...men är det bättre än när snuset landar ?
The real deal! Felix ska det varaSOM JAG HAR LÄNGTAT!![]()
Det röda guldet!The real deal! Felix ska det vara![]()
Welcome to Schweden mister CommishSOM JAG HAR LÄNGTAT!![]()
Kändes lite off topic att ta upp det i en annan tråd så…Märks tydligt att det är begåvningsreserven som gillar Felix. Skriver i mars-tråden nästan ett halvår off
Vi normalbegåvade individer som föredrar Heinz kan ändå avgöra vilken tid på året det är…
Ni (de som föredrar Felix) känns lite off…Kändes lite off topic att ta upp det i en annan tråd så…
![]()
Heinzälskare verkar ha lite komplexNi (de som föredrar Felix) känns lite off…
![]()
Tack men jag väljer min ketchup med smaklökarna, inte AI
Och i vilken tråd skrev du själv nu? Och vilken tid på året är det nu?Märks tydligt att det är begåvningsreserven som gillar Felix. Skriver i mars-tråden nästan ett halvår off
Vi normalbegåvade individer som föredrar Heinz kan ändå avgöra vilken tid på året det är…
Det är skillnad. Jag provocerades till detOch i vilken tråd skrev du själv nu? Och vilken tid på året är det nu?
Fasen, jag börjar redan längta till mars. Har nog aldrig hänt tidigare.
Vill gärna se när dina smaklökar tar över din kropp i matbutiken vid ketchup-sektionenTack men jag väljer min ketchup med smaklökarna, inte AI![]()
När man glider in och de har Felix i hyllanVill gärna se när dina smaklökar tar över din kropp i matbutiken vid ketchup-sektionen![]()
och sen inser att Heinz är bättre än Felix…När man glider in och de har Felix i hyllan
![]()
och sen inser att Heinz är bättre än Felix…
![]()
…och till slut kommer över till den enda och den rätta sidan
![]()