• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2026

Grattis @Wingmans! Du har vunnit en av Djurisarna 😍 Det är upp till @kotodx vilken det blir
IMG_2158.jpeg
E de sant? 😮 Alltså, enhörningen är ju fin på riktigt. Det skulle åtminstone den yngsta här hemma tycka 😂

Han fick en wristshot och utövade brottsprovokation utlovandes ngn annans egendom i utbyte mot regelbrott.
Jag tycker att det förtjänar en vänskaplig kindklapp iaf 😇
Brottsprovokation är väl en av OWGMs grundpelare? 😂

Vi låter folk rösta om Lex @Vinterdykarn
Är det tillåtet att försöka uppmuntra/lura folk till att faila eller ska det bestraffas med en lavett?

😍 = Ja det är en del av grejen!
🙁 = Nej låt mig va jag är en viljesvag syltrygg

Är det tillåtet att försöka uppmuntra/lura folk till att faila eller ska det bestraffas med en lavett?

Jag uppmuntrar såklart brottsprovokation (all heder åt dig @Nopplis här) men man kan ju inte locka med ngn annans grejer eller @Mic1 ?

IMG_2294.jpeg

IMG_2293.jpeg

IMG_2292.jpeg

ÄNTLIGEN!!
Blev jag av med plasteländet till band på klockan.
Efter lite hemmamickleri med ett NATO (ej limpistol men väl snabblim, tändare och en vass kniv) är min OWG klocka fit for fight igen!!!
(Har lite småjusteringar kvar ser jag..)
Let’s rock🤘🏻

@Mic1 Jag ser att det finns 👍🏻(fast blå). Kan det vara så att det betyder att brottsprovokation är ok men inte genom att locka med annans egendom. Jag tror det iaf. Om så är fallet varför finns inte det alternativet med i din omröstning? Jag tror vi måste ogiltigförklara det här tyvärr!?

@Mic1 Jag ser att det finns 👍🏻(fast blå). Kan det vara så att det betyder att brottsprovokation är ok men inte genom att locka med annans egendom. Jag tror det iaf. Om så är fallet varför finns inte det alternativet med i din omröstning? Jag tror vi måste ogiltigförklara det här tyvärr!?
Men om @Nopplis bara failar lite snabbt så blir ju en av de där klockorna hans och då är det inte längre nån annans egendom han lovar bort!

Eller vänta, är det här fail-provokation…?

Fast de där klockorna är ju sedan tidigare utlovade som failpris till de som failar 2-6 så du hade ju vunnit den om du failar nu. Lite som att säga att det inte är ok att säga ”vinner du OS får du en guldmedalj” för att guldmedaljen i dagsläget är någon annans egendom

Tillbaka
Topp