Wingmans
Basic
E de sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
E de sant?
2 stilla undringar:
Fast han ljög väl inte? De som failar 2-6 får väl en av @Jakob Hälls temuklockor?
@Jakob Häll klart grabben ska få enhörningen!E de sant?Alltså, enhörningen är ju fin på riktigt. Det skulle åtminstone den yngsta här hemma tycka
![]()
Han fick en wristshot och utövade brottsprovokation utlovandes ngn annans egendom i utbyte mot regelbrott.Fast han ljög väl inte? De som failar 2-6 får väl en av @Jakob Hälls temuklockor?
Kul att den kommtillslutVisste att han kunde lita på dig. Han kommer att köra en vänstervriden GMT.
E de sant?Alltså, enhörningen är ju fin på riktigt. Det skulle åtminstone den yngsta här hemma tycka
![]()
Den är din @Wingmans!@Jakob Häll klart grabben ska få enhörningen!
Brottsprovokation är väl en av OWGMs grundpelare?Han fick en wristshot och utövade brottsprovokation utlovandes ngn annans egendom i utbyte mot regelbrott.
Jag tycker att det förtjänar en vänskaplig kindklapp iaf![]()
Jag är beredd att ta visst ansvar av det. Mitt mål idag var en bild varje vaken timme men missade mellan 12-13 så därefter blev det lite lugnare. Nya tag imorgon.Sjukt drag i tråden för övrigt. Senast vi var på sida 68 den 3/3 var 2022![]()
Tror det är bäst att jag lägger ner min röst i det här falletBrottsprovokation är väl en av OWGMs grundpelare?
Vi låter folk rösta om Lex @Vinterdykarn
Är det tillåtet att försöka uppmuntra/lura folk till att faila eller ska det bestraffas med en lavett?
= Ja det är en del av grejen!
= Nej låt mig va jag är en viljesvag syltrygg
Jag uppmuntrar såklart brottsprovokation (all heder åt dig @Nopplis här) men man kan ju inte locka med ngn annans grejer eller @Mic1 ?Brottsprovokation är väl en av OWGMs grundpelare?
Är det tillåtet att försöka uppmuntra/lura folk till att faila eller ska det bestraffas med en lavett?
Jag röstade förTror det är bäst att jag lägger ner min röst i det här fallet![]()
Rätt tryck men fel storlekHittade en tröja till dig
![]()
Jaha nu funkar ögonen igen?!Rätt tryck men fel storlek![]()
@Mic1 Jag ser att det finnsBrottsprovokation är väl en av OWGMs grundpelare?
Men om @Nopplis bara failar lite snabbt så blir ju en av de där klockorna hans och då är det inte längre nån annans egendom han lovar bort!@Mic1 Jag ser att det finns(fast blå). Kan det vara så att det betyder att brottsprovokation är ok men inte genom att locka med annans egendom. Jag tror det iaf. Om så är fallet varför finns inte det alternativet med i din omröstning? Jag tror vi måste ogiltigförklara det här tyvärr!?
Fast de där klockorna är ju sedan tidigare utlovade som failpris till de som failar 2-6 så du hade ju vunnit den om du failar nu. Lite som att säga att det inte är ok att säga ”vinner du OS får du en guldmedalj” för att guldmedaljen i dagsläget är någon annans egendom@Mic1 Jag ser att det finns(fast blå). Kan det vara så att det betyder att brottsprovokation är ok men inte genom att locka med annans egendom. Jag tror det iaf. Om så är fallet varför finns inte det alternativet med i din omröstning? Jag tror vi måste ogiltigförklara det här tyvärr!?