Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin - den borde ju ngn syrra ha under ronden.Någon som behöver en klocka?![]()
Lycka till.
Vi måste ju vara minst tre kameler för att tangera 2024 års #TeamCamel-antal. Så komsi komsi, fler kameler!!![]()
Helt sant. Har vi ngn sjuksyrra på KS som borde vara med i OWG?Fin - den borde ju ngn syrra ha under ronden.
Jag lägger 200kr och du skickar klockan till den som failar först som ett extra ”slag i ansiktet”
Jag tror ni har förstört hela OWG. Nu jag ju lite sugen o byta klocka 00:01Done. Återkommer när någon failar
![]()
@Mic1 Lika bra att riva plåstret och välja klocka, det får bli en Grand Seiko SLGB003 aka Ice Forest eller Spring Drive UFA.Ok, nu har jag också anmält mig (och betalat).
Återstår att välja klocka, men det är ju ett par dagar kvar.
Om man inte anmäler en klocka, får man ha vilken man vill vilken dag som helst då????
Done@Mic1 uppdaterar du förstasidan och vid mitt nic att jag är undantagen och får ha vilken klocka jag vill alla dagar???
NEEEEJJJJJJJ
Borde skickas runt som pass around i fail-tråden under marsHaha - ingen kommer vilja faila i år - måste även läggas till att det vackra uret måste bäras en dag eller?
![]()
Kör Panna! Tänkte ett tag köra min men valet blev ändå Seiko GMTSer över OWG alternativ![]()
Ja kör Panna @DIR det är det ingen annan som gör och inte gjorde förra året hellerKör Panna! Tänkte ett tag köra min men valet blev ändå Seiko GMT
Hahaha!!Lycka till.
![]()
inte för sent att ha den i mars! Riktig trevlig kamel det därSkickar lite mentalt stöd till Team Camel ikväll! Kommer sakna den här helt klart
![]()
Kör Panna! Tänkte ett tag köra min men valet blev ändå Seiko GMT
Jag får fundera lite gillar ju denna men kanske ska köra på 372Ja kör Panna @DIR det är det ingen annan som gör och inte gjorde förra året heller
Tycker om den för mycket för att riskera att bli trött på denHahaha!!
inte för sent att ha den i mars! Riktig trevlig kamel det där![]()
Jag hade kunnat dra ihop nåt om 31 minusgrader bivack, t-röd och frystorkat.Jag säger bara; kolla aldrig en bra story.
Nä han ville inte vara med lät det som. Vart @Vinterdykarn är kan man dock fråga sig. Anmälningarna har minskat sen @roosterman intervjuades…
Har inte sett till @Allan Ballan heller.....Nä han ville inte vara med lät det som. Vart @Vinterdykarn är kan man dock fråga sig. Anmälningarna har minskat sen @roosterman intervjuades…