Otroligt bra! Tyvärr sålde jag den nu för drygt 1 månad sedan, användes alldeles för sällan…Ah, så var det!
Jäkla drömklocka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt bra! Tyvärr sålde jag den nu för drygt 1 månad sedan, användes alldeles för sällan…Ah, så var det!
Jäkla drömklocka![]()
Man får ju följa trenden, plockade ut denna från hyllan nu…Ingen fara! Bara att knäppa tillbaka när jag har bundat klart.
Kul att det verkar finnas en liten Fiend Club i OWG-tråden. Den var faktiskt ganska långsökt, men ack så trevligt
![]()
En djurklocka coming up!Hann inte ens ladda upp första handledsskottet på min Apple Watch. Brorsan var förbi med sin nya Tudor som jag råkade pröva. Batman var skonsam!
@Professor S gör Steve Jobs stolt!
Tycker definitivt den följer trendenMan får ju följa trenden, plockade ut denna från hyllan nu…
![]()
Edit: feltänkt av mig, även om det nu är Glenn iaf. Kul att lyssna på något från gömmorna.
Otroligt bra! Tyvärr sålde jag den nu för drygt 1 månad sedan, användes alldeles för sällan…
Idag, dag 5 (3 i Nisses tideräkning), checkar han in före jobbet för att slippa Batmans insinuationer.Fixat. Vi är 128 ink Nisse. Får se hur länge han vara dock, han verkar vara dålig på att checka in…
Nejdå absolut inte, blir väl en 2-3 försäljningar om året typ (eller i veckan)Du säljer väl aldrig något?![]()