Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja du, den som visste.Det gick inte vägen för Arsenal idag @chezz81 Men vad hände i Spurs match mot Forrest? Strö inte salt i såren nu utan frågar genuint
Okej. Ja det är tungt när det inte flyter. Kan säga att Arsenal inte förtjänade att vinna idag. Men kanske hade det gått om Kepa inte stått i mål men de skapade inget direkt framåtJa du, den som visste.
Skapade fina lägen. Men allt räddas eller ribban är i vägen. Full fart framåt.
Sen oskärpa bakåt.
Nisse är hård men rättvis
![]()
Det här BUND:et från tyska Fluco var det enda som funkade mht avståndet mellan bandhornen. Hade det till min Mellor-72 med fasta bandstift under OWG March 2021. Till Varion är det ingen jättehit men det får sitta på resten av dagen för sakens skull. Jag gillar BUND och behöver inte övertygas.
![]()
Nisse är hård men rättvis
![]()
Faktum är att i och med Nisses enormt generösa bidrag tillsammans med Carez så har vi satt nytt rekord, med nio dagar kvar att nå målet och mer!!! Inte sant @Mic1 och @roosterman!?Löser vi 100 000 ikväll?
![]()
Helt fantastiskt bra, och målet känns närmre än någonsinFaktum är att i och med Nisses enormt generösa bidrag tillsammans med Carez så har vi satt nytt rekord, med nio dagar kvar att nå målet och mer!!! Inte sant @Mic1 och @roosterman!?
![]()
Faktum är att i och med Nisses enormt generösa bidrag tillsammans med Carez så har vi satt nytt rekord, med nio dagar kvar att nå målet och mer!!! Inte sant @Mic1 och @roosterman!?
![]()
Låt oss inte slappna av. Målet skall uppnås.![]()
Mina vänner, vi har slagit världsrekord!
Tycker vi kan fira rekordet och oss själva lite men sen är det mot 100k som gäller!Låt oss inte slappna av. Målet skall uppnås.![]()
ExaktTycker vi kan fira rekordet och oss själva lite men sen är det mot 100k som gäller!![]()
![]()