Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Snyggt foto Staaf!
Jag håller helt med! Tummen upp!Har sagt det förr och säger det gärna igen: det här är KS bästa tråd och visst blir man lite stolt när man får med en bild eller två här.
Ledsen att behöva förmedla den tråkiga nyheten, men din bild kom i själva verket på 41:a plats i samlingen av bilder från sidorna 301-350. Eftersom bara 40 bilder tillåts i ett inlägg hamnade din överst i fortsättningsinlägget.Bra jobbat, och kul att min bild kom först
Sid. 351-400:
@Urkvinnan
@Staafen
@Heimo
@loevhagen
@Vess1an
@-RI-
@loevhagen
@MrRolex
@MrRolex
@MrGranberg
@hammersmahed
@closetplayer
@TobiasD
@Fender59
@Mikaell
@FilPro
@Crane
@FreakyLeo
@Bagarebergstrom
@SkrivbordsdykarEric
@Quaker
@FilipF
@Enfant Terrible
@Zingo77
@Kai
@Perpetual
@Barricello
@RobertD
@papabear
@Bagarebergstrom
@Staafen
@hejsam
@Fliegerchronograph
@Fixfred
@AndersM
@Pete11
@RicVin
@AE41500
@ironcastle
@atco
Vill bara understryka det faktum att @Mikaell tog den här bilden.
Så välkomponerat och sånt schwung i färger och ljus!
Vem är mannen som kommit in från duggregnet och satt sig på en sliten restaurang? Kanske en kontraktsmördare eller en väderbiten sjöman med en mörk hemlighet. Föga bryr han sig iallafall om att bära klockan på rätt arm, vilket skänker bilden en lätt surrealistisk touch.
Skulle föredra den i olja på duk och inramad. Ek tror jag. Hatten av ändå!
Ja, bra ide där Clark! ..Ronnie!..just do ItDu får starta en ny tråd som heter "Veckans bild - en fördjupning” med liknade text som ovan. Ljuvligt
Va kul!Vill bara understryka det faktum att @Mikaell tog den här bilden.
Så välkomponerat och sånt schwung i färger och ljus!
Vem är mannen som kommit in från duggregnet och satt sig på en sliten restaurang? Kanske en kontraktsmördare eller en väderbiten sjöman med en mörk hemlighet. Föga bryr han sig iallafall om att bära klockan på rätt arm, vilket skänker bilden en lätt surrealistisk touch.
Skulle föredra den i olja på duk och inramad. Ek tror jag. Hatten av ändå!