• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utvald fotokonst från Dagens klocktråd

Ronnie

Rolex
Eller så har jag för fula klockor...:angel:

Forskade lite. Du har väl typ båda de här klockorna, som @Staafen och @Widowmaker fick med? De kanske har några knep att lära ut? :D

20190620_202456-jpg.1153949


img_20190709_083848-jpg.1171056


Kämpa!!!
 

Ronnie

Rolex
Bröder! Kan vi inte försöka hålla den här tråden hyfsat ren från "diskussioner" som inte berör @Ronnie och hans bilder? Tycker att just den här tråden är en sån befrielse jämfört med en del annat på KS.
För mig är det rätt trevligt att läsa lite efter att ha tittat på hundratals fotografier.
Kanske väger det även upp lite för skriftförbudet i Dagens Klocka-tråden att åtminstone få skriva något om det femtiotal foton jag presenterar här.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
@Tuktuk har för övrigt producerat en högst respektabel bild på den 575:e sidan av Dagens Klocka! Det finns även en chans att jag själv får med ett foto från samma sida här nästa vända. Hurra för oss!
Det håller jag helt med om - det är snarare så att jag inte vill ha några utsvävningar om annat än bilderna. Men jag böjer mig om majoriteten vill annat :)
 
Topp