Klockorna bra - du uselEller så har jag för fula klockor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockorna bra - du uselEller så har jag för fula klockor...
Haha, där har du en poäng. Glad att det inte är tvärtomKlockorna bra - du usel
Eller så har jag för fula klockor...
Jag vill lära mig allt!!!Forskade lite. Du har väl typ båda de här klockorna, som @Staafen och @Widowmaker fick med? De kanske har några knep att lära ut?
Kämpa!!!
Jag är oftast full när jag tar mina bilder!Jag vill lära mig allt!!!
Haha! Nja, nyttjar inte alkohol. Man kanske skulle röka på och knäppa lite bilder?Jag är oftast full när jag tar mina bilder!
gottegrisHaha! Nja, nyttjar inte alkohol. Man kanske skulle röka på och knäppa lite bilder?
Hahaha!Haha! Nja, nyttjar inte alkohol. Man kanske skulle röka på och knäppa lite bilder?
Hehegottegris
Ring isf!Haha! Nja, nyttjar inte alkohol. Man kanske skulle röka på och knäppa lite bilder?
Ska kolla om jag ser några lämpliga hipsters på stanRing isf!
HahahahahaSka kolla om jag ser några lämpliga hipsters på stan
Där har du en poängBröder! Kan vi inte försöka hålla den här tråden hyfsat ren från "diskussioner" som inte berör @Ronnie och hans bilder? Tycker att just den här tråden är en sån befrielse jämfört med en del annat på KS.
Lite roligt kan man väl få ha?Där har du en poäng
För mig är det rätt trevligt att läsa lite efter att ha tittat på hundratals fotografier.Bröder! Kan vi inte försöka hålla den här tråden hyfsat ren från "diskussioner" som inte berör @Ronnie och hans bilder? Tycker att just den här tråden är en sån befrielse jämfört med en del annat på KS.
Med tanke på vilket otroligt jobb du gör med att samla ihop bilder borde du få en egen tråd där vi andra lägger upp dina bilder!@Tuktuk har för övrigt producerat en högst respektabel bild på den 575:e sidan av Dagens Klocka! Det finns även en chans att jag själv får med ett foto från samma sida här nästa vända. Hurra för oss!
Det håller jag helt med om - det är snarare så att jag inte vill ha några utsvävningar om annat än bilderna. Men jag böjer mig om majoriteten vill annat@Tuktuk har för övrigt producerat en högst respektabel bild på den 575:e sidan av Dagens Klocka! Det finns även en chans att jag själv får med ett foto från samma sida här nästa vända. Hurra för oss!
Håll i hatten tammefan! Det kanske går framåt@Tuktuk har för övrigt producerat en högst respektabel bild på den 575:e sidan av Dagens Klocka! Det finns även en chans att jag själv får med ett foto från samma sida här nästa vända. Hurra för oss!
Betalar med min nyfunna fotobegåvningHur mycket betalade @Tuktuk ?
Haha bra där!Betalar med min nyfunna fotobegåvning