Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nämen, fick jag vara med på ett hörn också, jo men jag tackar!
Du hävdade självklart din plats i klockfotoeliten med denna optimistiska aktiekurspil till arm, som med både tysk skärpa och mjukt stickad varsamhet penetrerade den stilla bakgrundens 50 nyanser av grått. Det är vi som ska tacka.
Nästa steg för dig är att skriva texter till bilderna
Du hävdade självklart din plats i klockfotoeliten med denna optimistiska aktiekurspil till arm, som med både tysk skärpa och mjukt stickad varsamhet penetrerade den stilla bakgrundens 50 nyanser av grått. Det är vi som ska tacka.
Frukta ej! Det var på håret flera gånger och jag har 27 sidor kvar att gå igenom.Riktigt roligt att se så många fina bilder samlade. Själv måste jag tappat stinget!
Haha, skoj! Du gör ett hästjobb verkligen.Frukta ej! Det var på håret flera gånger och jag har 27 sidor kvar att gå igenom.
+1!!Haha, skoj! Du gör ett hästjobb verkligen.
Jag håller med!Det här är verkligen KS bästa tråd
Bra försök, men vill du ladda upp själv får du gå till "Dagens klocka"
Upptäckte den här tråden först nu, grymt jobb! Ett väldigt bra sätt att starta min dag på!