Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kartan såg ju inte allt för stor ut, när man ser det såhär!
Det är ju en väldigt liten del som faktiskt är inne i stan, mycket är ju skog och berg
![]()
När man spelar GTA 5 ska man inte ha koll på tiden![]()
Haha faktiskt inte då jag ville dela subben eftersom de inte gjorde det när jag köpte den.Brödkniven känns också onödig...
Det måste vara den sämsta servicen någonsin jag någonsin hört på SubWay! Usch och fy!Haha faktiskt inte då jag ville dela subben eftersom de inte gjorde det när jag köpte den.
Faktiskt! Första gången det händer mig! Hm tänkte väl att en tjockis som jag trycker i sig hela mackan i ett svep...Det måste vara den sämsta servicen någonsin jag någonsin hört på SubWay! Usch och fy!
Faktiskt! Första gången det händer mig! Hm tänkte väl att en tjockis som jag trycker i sig hela mackan i ett svep...
Elgiganten 499krCDON hade slut redan innan det släpptes pga. alla förbokningar.
Har bränt av ca 15 timmar hittills, varav minst tio spenderats till att åka omkring och lattja.Är det värt att ta fram routern och koppla in PS3 för att lira online? Förbannat irriterande att det saknar wifi...
Spontant känns femman mycket roligare än fyran men mina personliga favoriter är spelen som baserades på GTA3.
Spelar bara tv-spel när Rockstar släpper något stort. Senast var det Red Dead Redemption (rekommenderas, även om variationen i fortskaffningsmedel är något begränsad) och dessförinnan GTA IV.
Saknar WiFi? Köpt någon snålvariant?
Har för mig att den saknar det iaf. Inköpt 2007. Kanske finns? Isf joinar jag er online.![]()
Har bränt av ca 15 timmar hittills, varav minst tio spenderats till att åka omkring och lattja.Är det värt att ta fram routern och koppla in PS3 för att lira online? Förbannat irriterande att det saknar wifi...
Spontant känns femman mycket roligare än fyran men mina personliga favoriter är spelen som baserades på GTA3.
Spelar bara tv-spel när Rockstar släpper något stort. Senast var det Red Dead Redemption (rekommenderas, även om variationen i fortskaffningsmedel är något begränsad) och dessförinnan GTA IV.