Bad research om sin idol
Bara att skämmas och börja maila alla Bond fan-siter som skriver att Scaramanga bär en Midas.
![bag :bag: :bag:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bag.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns flera modeller I Cellini-linjen som hette Midas, så inte omöjligt att du har delvis rätt!Bad research om sin idolBara att skämmas och börja maila alla Bond fan-siter som skriver att Scaramanga bär en Midas.
Då var jag av med Midasen igen, ned till RSC Rolex SA för uppbackning på servicen för andra gången.
Trist. Vad är det som kaozar?
Såg på instagram om strulet.
Sjukt.
En Midas-fråga, är det där en klocka som folk kommenterar? Känns som om väldigt få kan identifiera den. Jag tycker att den är galen, och tanken på att flyga under radarn med en sådan där på armen tilltalar mig väldigt!
(Nej, jag kommer inte att köpa en, aningen över min budget.)
Såg på instagram om strulet.
Sjukt.
En Midas-fråga, är det där en klocka som folk kommenterar? Känns som om väldigt få kan identifiera den. Jag tycker att den är galen, och tanken på att flyga under radarn med en sådan där på armen tilltalar mig väldigt!
(Nej, jag kommer inte att köpa en, aningen över min budget.)
Hehe, flyga under radarn gör man ju inte med en så massiv guldlänk men det är knappast någon som identifierar den som en Rolex Midas.
Ser "man" en vanligare guld-Rolex på länk på någon välklädd (eller i målarkläder) så tänker "man" ju direkt att det är en klockentusiast.
Tänkte mest om någon säger "Å fan, det var ett jävla as till guldlänk" eller om det snarare är så att gemene man tror att det är någon form av noname-doubleklocka.
Ser "man" en vanligare guld-Rolex på länk på någon välklädd (eller i målarkläder) så tänker "man" ju direkt att det är en klockentusiast.
Svårt att trycka gilla på det inlägget, men då låter det som det blir en återförening inom kort?!![]()
Tack, ingen kompensation eller ursäkt från Rolex. Sjukt otaggad på Rolex som behöver lämnas in till Rolex SA för service framöver.Lider med dig Aurum, vackraste guldisen. Har du erhållit någon kompensation? Absurt är det.
Tack, ingen kompensation eller ursäkt från Rolex. Sjukt otaggad på Rolex som behöver lämnas in till Rolex SA för service framöver.