• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntat sedan maj, kungen är tillbaka!

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Då var jag av med Midasen igen, ned till RSC Rolex SA för uppbackning på servicen för andra gången.

image-jpg.27756
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Såg på instagram om strulet.
Sjukt.

En Midas-fråga, är det där en klocka som folk kommenterar? Känns som om väldigt få kan identifiera den. Jag tycker att den är galen, och tanken på att flyga under radarn med en sådan där på armen tilltalar mig väldigt!
(Nej, jag kommer inte att köpa en, aningen över min budget.)
 

Marckus

Panerai
Såg på instagram om strulet.
Sjukt.

En Midas-fråga, är det där en klocka som folk kommenterar? Känns som om väldigt få kan identifiera den. Jag tycker att den är galen, och tanken på att flyga under radarn med en sådan där på armen tilltalar mig väldigt!
(Nej, jag kommer inte att köpa en, aningen över min budget.)

Har för mig att jag har sett någon bild på dig på forumet, och fan vad den skulle klä dig! Köp!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Såg på instagram om strulet.
Sjukt.

En Midas-fråga, är det där en klocka som folk kommenterar? Känns som om väldigt få kan identifiera den. Jag tycker att den är galen, och tanken på att flyga under radarn med en sådan där på armen tilltalar mig väldigt!
(Nej, jag kommer inte att köpa en, aningen över min budget.)

Hehe, flyga under radarn gör man ju inte med en så massiv guldlänk men det är knappast någon som identifierar den som en Rolex Midas.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Hehe, flyga under radarn gör man ju inte med en så massiv guldlänk men det är knappast någon som identifierar den som en Rolex Midas.

Tänkte mest om någon säger "Å fan, det var ett jävla as till guldlänk" eller om det snarare är så att gemene man tror att det är någon form av noname-doubleklocka.
Ser "man" en vanligare guld-Rolex på länk på någon välklädd (eller i målarkläder) så tänker "man" ju direkt att det är en klockentusiast.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tänkte mest om någon säger "Å fan, det var ett jävla as till guldlänk" eller om det snarare är så att gemene man tror att det är någon form av noname-doubleklocka.
Ser "man" en vanligare guld-Rolex på länk på någon välklädd (eller i målarkläder) så tänker "man" ju direkt att det är en klockentusiast.

Folk kommenterar inte min isade DD heller... Finns så mycket gulkdbelagda ur idag samt att svenskar är rätt försynta när de är nyktra. Dock kan jag meddela att om jag pratar med folk om uren så förstår de inte charmen med Midasen men ser den i DD
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Då var det dags för en ny bump, Rolex glömde att byta glaset som de skulle gjort vi senaste återbesöket. Med det tog iofs bara tre månader denna gång och då skall de ha lyckats vända på låset som de vände fel vid förra servicen. Rolex SA har nu lyckats fucka upp så att den börjar göras redo för fjärde återresan. Att jag adlig skall få njuta av min MIdas.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Svårt att trycka gilla på det inlägget, men då låter det som det blir en återförening inom kort?! :)

Inte direkt tyvärr, lyckades nog finta bort dig. Den måste ytterligare ett återbesök. Kommer vara borta minst 3 månader till när jag bestämmer att den skall åka tillbaka. Funderar på att åka och titta på den för att se om de gjort mer fel denna gång...
 
Topp