• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Väntat sedan maj, kungen är tillbaka!

Skönt att den är tillbaka.

Udda klocka, kan man tycka. Men Piaget hade något liknande, som jag minns att jag tyckte var otroligt cool... :)

Den var rätt för tidsandan, helt enkelt. Tiden har gått, men andan finns kvar, skulle jag säga.

Nu blir det väl konkurrens om tid på handleden.

Enjoy!

Mvh A

Precis, Rolex satt och funderade på vad de saknade. En lovande kille kom med idéen att göra tidernas tyngsta guldarmbandsur. Piaget var bara härmapor.

Blir inte festligare än så där. Svårt att sätta ord på den där lilla rackaren.. :)

Skönt att väntan är över

Aurum ....ett steg närmare världsherravälde....kul att den är tillbaka i all sin prakt!!!

En klocka som absolut inte är i min stil. Ändå är det svårt att inte gilla den. Det som förvånar mig är att den tydligen kom i slutet på 70-talet. Tycker inte alls det stämmer med rådande designfilosofi från den tiden. Ser mer ut som 60-tal. Och det är nog det jag uppskattar. En klocka som passar in i ett rum med brun byrå på pinnben, lite oranga detaljer och grönt och lite brunt på väggarna.

Kungen med kungen.
ImageUploadedByTapatalk1391814955.679080.jpg

Känns som ett bra investeringsobjekt och roligare än guldtackor hemma i garderoben. Grattis till återföreningen!

Svincool. Jag hade glömt av den modellen.
Tur man inte har råd annars hade jag börjat dammsuga internet istället för att varna barnen.

Fan vad vackert! Du har den finaste samlingen i forumet, helt i min smak. Hoppas min plånbok någon dag tillåter mig att följa dina spår, stilmässigt.

Skön lördag!

Tillbaka
Topp