Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beklagar. Tid på dygnet?Blivit rånad i Kungsträdgården 2 ggr! Första gången var på mobilen, och häromveckan på klockanLite surt!
02:30... Polisen sa per telefon att "det är många Joe Laberos' i kungsträdgården", haha.Beklagar. Tid på dygnet?
Den största faran är nog att du själv riskerar att skada den. Känns klart säkrare där än i ex Barcelona.Alla Ni som åkt till Ibiza...Har ni haft klockan med er? Jag var där på alla opening parties och hade på mig min 16613. Inga som helst konstigheter. Ska tillbaka nu på closing parties och funderar lite på ifall jag mest hade tur första gången eller ifall det säkert är lugnt?
![]()
Varför gick du igenom där en andra gång?Blivit rånad i Kungsträdgården 2 ggr! Första gången var på mobilen, och häromveckan på klockanLite surt!
Alla Ni som åkt till Ibiza...Har ni haft klockan med er? Jag var där på alla opening parties och hade på mig min 16613. Inga som helst konstigheter. Ska tillbaka nu på closing parties och funderar lite på ifall jag mest hade tur första gången eller ifall det säkert är lugnt?
![]()
02:30... Polisen sa per telefon att "det är många Joe Laberos' i kungsträdgården", haha.
Hade varit på krogen. Tänkte inte efter antar jag.Varför gick du igenom där en andra gång?
Exakt.Stämmer bra! Jag hör ofta talas om rån och rånförsök kring kungsan. Vanligt tycks vara att man tar kontakt med packade Svenssons efter stängning vid tex café opera.
Så om du blir rånad i Slottskogen går du aldrig mer dit....Varför gick du igenom där en andra gång?
Har ju ingen Rolex eller liknande klocka men i Sverige kör jag nog min Oris överallt. Dock skulle jag nog vara försiktig på vissa ställen. Tror inte det måste vara en Rolex eller Breitling för att folk ska få idéer. Brukar dock alltid ta av mig klockan när jag gör affärer på Blocket. Känns nästan lite onödigt men det har blivit en grej bara... ☺
........ okejSå om du blir rånad i Slottskogen går du aldrig mer dit....
Låter jävligt logiskt...
Ja beror ju lite på vad man säljer men det finns många märkliga individer på Blocket... ☺Jag gör likadant vid Blocketaffärer. Det gäller att inte vara naiv i denna lömska värld och ta det säkra före det osäkra.