• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vågar jag Android?

Ska jag byta till Huawei?


  • Totala väljare
    350

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Vad köper man idag om man inte vill lägga 10-12k men ändå ha en bra telefon i "toppskiktet"?
Oneplus 9 pro, Xiaomi 12 eller Google pixel 6 står på litan.

Det lutar åt Oneplus då jag har bra erfarenheter sedan tidigare. Kanske får sluta snåla och köpa en 10a.
 

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Vad köper man idag om man inte vill lägga 10-12k men ändå ha en bra telefon i "toppskiktet"?
Oneplus 9 pro, Xiaomi 12 eller Google pixel 6 står på litan.

Det lutar åt Oneplus då jag har bra erfarenheter sedan tidigare. Kanske får sluta snåla och köpa en 10a.
Jag har kört OnePlus sedan den första modellen kom. Tyvärr har ju även deras telefoner krupit upp en del i pris så inte lika prisvärt som tidigare men det är fortfarande bra telefoner.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Vad köper man idag om man inte vill lägga 10-12k men ändå ha en bra telefon i "toppskiktet"?
Oneplus 9 pro, Xiaomi 12 eller Google pixel 6 står på litan.

Det lutar åt Oneplus då jag har bra erfarenheter sedan tidigare. Kanske får sluta snåla och köpa en 10a.
Sitter i samma sits, funderar tom på att köpa en 8t. Går att få för 4k från amazon vilket känns som ett kap.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Elgiganten har också OnePlus 8T för under 4k, sedan har du Pixel 6 från fnac för runt 580euro. Annat alternativ kan vara Motorola Edge 20 Pro.
Beror lite på vad man prioriterar :)
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Någon mer som väntar på S24 Ultra? Beställt en 512 GB i gult!
Byter från en S23 Ultra, ja jag vet helt hål i huvudet....
 

mrowkoob

Omega
Brukar klara att hoppa en generation eller två. Så byter nu till 24 från 22. Favoriten var s9 med fingerprint sensor på baksidan. Funkade perfekt för mig men var tydligen inte poppis.
 
Topp