• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vågar jag gå på stan med min klocka...?

dd744fdab7f4ae8b411319b3dfe5936e.jpg

@stewart

Det är lite oklart vad du har för syfte med dina poster. @meo_swe exemplifierar i vilka sammanhang han använder sina klockor, och flertalet av situationerna är sådana där det återkommande kommer frågor om det är aktiviteter där man kan använda sina klockor...bland annat bygg, dykning och trot eller ej, skytte.

På lifestyle-delen av forumet finns trådar som både avhandlar både jakt och knivar. Och om det är från en moralisk synvinkel så varför har du inte åsikter om de enorma mängder poster där medlemmar dricker vin, sprit och öl? Alkohol dödar och skadar långt fler i vårt land varje år än vapen. Det finns inget olagligt i bilderna heller då @meo_swe har de licenser och tillstånd som krävs.

Sen så är din retorik inte direkt briljerande. Jag vet inte om du på allvar tror att du ska vinna över någon på din sida om nu målet är att det inte ska postas bilder på vapen i forumet, men att dumförklara någon och dessutom utan att utveckla sin egen ståndpunkt har aldrig någonsin vunnit en debatt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp