Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I det här fallet förefaller det väl vara du som står för de udda åsikterna.Som sagt,väldigt många som har udda åsikter!
Som sagt,väldigt många som har udda åsikter!
Jag har redan fattat men det kanske du inte har fattat, jag menar att jag fattat...kom så leker vi tafatt.Läs om mitt inlägg och förstå.
Som bandet lok sjunger.Jag har redan fattat men det kanske du inte har fattat, jag menar att jag fattat...kom så leker vi tafatt.
Som bandet lok sjunger.
"Jag tror att du tror att jag inte tror det du tror att jag tror. Men det tror jag visst. "
Tycker vi borde ta det ett steg längre. En separat tråd för bilder med klockor, vapen, stora mängder kontanter och minst ett exotiskt djur! Det vore något, jag skulle åtminstone gå igång!Som sagt,väldigt många som har udda åsikter!
Tycker vi borde ta det ett steg längre. En separat tråd för bilder med klockor, vapen, stora mängder kontanter och minst ett exotiskt djur! Det vore något, jag skulle åtminstone gå igång!
Klockor, lättklädda damer och vapen?Klockor och lättklädda damer tack.
Svaret på dina böner: https://www.instagram.com/danbilzerian/?hl=svKlockor, lättklädda damer och vapen?
Vem vet - Stewart kanske bli inspirerad?