E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stål idag
Saknade det lite samt för att reta damen. Hon tycker klockan är förskräckligt ful, förstår inte hur hon tänkerStål idagnice!
Välklädd på en söndagLänken fick följa med idag också![]()
![]()
Den där är löjligt bra. Ref? Vad får man ge för en sån?Länken fick följa med idag också![]()
![]()
Den där är löjligt bra. Ref? Vad får man ge för en sån?
Gummit är så bra så lädret har faktiskt ej prövats![]()
Hehe ja plikten kallar då måste kostymen påVälklädd på en söndagriktig läcker klocka. Nästan så att man känner behovet att äga en själv
![]()
Det är väldigt bekvämt faktiskt! Fortfarande lite tyngd i klockan även om den är relativt lätt.Gummit ser ut att vara sjukt bekvämt och även sitta som ett smäck! Uret är ju också fantastiskt såklart![]()
4500v med blå tavla, listar ca 235’ hos svensk ADDen där är löjligt bra. Ref? Vad får man ge för en sån?
Jag letade intensivt under en veckas tid efter en blå 4500. Många butiker hade vit inne men efter pratat med ca 17st så hade den 18e en blå kvar som jag fick köpaÄr det någon som har koll på väntetider på 4500, 7900 och typ 2300.
Är det bara att knalla in och hämta i butik?
Fick du någon indikation på om priserna var förhandlingsbara?Jag letade intensivt under en veckas tid efter en blå 4500. Många butiker hade vit inne men efter pratat med ca 17st så hade den 18e en blå kvar som jag fick köpaNymans hade ca 1-2 års väntetid på 4500 men 7900 kunde gå snabbare
På Nymans? Fick känslan av att 4500 ej var förhandlingsbar då efterfrågan är stor och dom får in så få. 7900 verkade som att det ev gick att göra något på men ytterst tveksamt. Kronografen som jag inte kan ref på verkade vara möjlig att få bra pris på.Fick du någon indikation på om priserna var förhandlingsbara?
Tyckte mig se en 4500 med silvertavla i monter på Nymans här om veckan. Säkert längre tid på annan tavla.Är det någon som har koll på väntetider på 4500, 7900 och typ 2300.
Är det bara att knalla in och hämta i butik?
Jag hatar att vänta, men det gör egentligen ingenting då det inte är direkt läge för några större utsvävningar just nu.Jag letade intensivt under en veckas tid efter en blå 4500. Många butiker hade vit inne men efter pratat med ca 17st så hade den 18e en blå kvar som jag fick köpaNymans hade ca 1-2 års väntetid på 4500 men 7900 kunde gå snabbare
7900 med silver hade varit mummaTyckte mig se en 4500 med silvertavla i monter på Nymans här om veckan. Säkert längre tid på annan tavla.
Alltid ska det vara något..7900 med silver hade varit mumma
Det stämmer, den var jag och provade för två veckor sedan. Då hette det att blå 4500 skulle levereras i mitten av -21. Inte en krona gjordes på priset. Den med silvertavla var förhandlingsbar.Tyckte mig se en 4500 med silvertavla i monter på Nymans här om veckan. Säkert längre tid på annan tavla.
Det stämmer, den var jag och provade för två veckor sedan. Då hette det att blå 4500 skulle levereras i mitten av -21. Inte en krona gjordes på priset. Den med silvertavla var förhandlingsbar.
Silver är grym, men för mig var det inte ens ett övervägande.![]()
Silver är riktigt fin! Det stod mellan den och blå.
Den blå får 10/10 poäng. Silver får 7/10 av migSilver är grym, men för mig var det inte ens ett övervägande.
Den är grym! Min favorit förmodligen. Den ersattes av den svarta. Köp!Någon som provat den bruna? Som dessutom inte verkar säljas längre?
Det var vågat kanske inte pga av färgen på tavlan men att inte ha provat klockan innanSkulle ta blå alla dagar i veckan. Efterfrågan är betydligt högre och den dagen man vill byta ut den mot något annat så lär det gå fort. Smaksak såklart. Jag hade inte ens sett klockan IRL innan jag köpte den, men sån är jag![]()
Någon som provat den bruna? Som dessutom inte verkar säljas längre?
Kan bara instämma! Bruna är svingrym. Och rimligen mest ”rare”!?Den är grym! Min favorit förmodligen. Den ersattes av den svarta. Köp!
Bilderna på forumet var så pass bra att beslutet blev enkelt. Sen har jag ägt VC overseas tidigare och visste hur den skulle sitta. Men lite gamble var det såklartDet var vågat kanske inte pga av färgen på tavlan men att inte ha provat klockan innan
Jag gillar verkligen 49140 men när jag väl provade den så satt den inte bra, slutade med att jag köpte en aquanaut den gången.