Vesper
Silver
Bedrövligt, iaf tiden 4-5 månader...10-30k sek låter sickens dyrt! Enda erfarenheten jag har är att min förra VC Oversea chrono blev ruckad och den blev skickade till Genève. Kostade 14k att fixa och tog ca 4-5 mån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bedrövligt, iaf tiden 4-5 månader...10-30k sek låter sickens dyrt! Enda erfarenheten jag har är att min förra VC Oversea chrono blev ruckad och den blev skickade till Genève. Kostade 14k att fixa och tog ca 4-5 mån
Mmm riktigt illa. Det positiva var att det kändes som att jag fick en ny klocka för att den hade varit borta så längeBedrövligt, iaf tiden 4-5 månader...
Hur tunt är ultra thin i detta fall?Någon som testat en ultra thin modell i vitguld? Tycker båda denna och perpetual calendar är riktigt fina! Verkar dock som båda var limiterade i vitguld.![]()
Nuvarande perpetual är 8,1mm om jag minns rätt. Bara testat den i roseguld. Den är magiskt bra enl. mig.Hur tunt är ultra thin i detta fall?
Hur tunt är ultra thin i detta fall?
Nuvarande perpetual är 8,1mm om jag minns rätt. Bara testat den i roseguld. Den är magiskt bra enl. mig.
Tack! Hade väntat mig lite större skillnad mellan dem, fina klockor hur som.
Det där är min graalNågon som testat en ultra thin modell i vitguld? Tycker båda denna och perpetual calendar är riktigt fina! Verkar dock som båda var limiterade i vitguld.![]()
Vad är det för referens? Kan inte hitta den på hemsidan, utgått antar jag?Någon som testat en ultra thin modell i vitguld? Tycker båda denna och perpetual calendar är riktigt fina! Verkar dock som båda var limiterade i vitguld.![]()
Vad är det för referens? Kan inte hitta den på hemsidan, utgått antar jag?
Den är magisk! Helt perfekt i alla aspekter tycker jag. Hittar dock ingen till saluDet där är min graal
Läste på hodinkee att den bara fanns tillgänglig några få månader 2016.Den är magisk! Helt perfekt i alla aspekter tycker jag. Hittar dock ingen till salu
Hade kontakt med en kinesisk handlare som hade en i höstas. Dock närmare 400k. Lite svettigtDen är magisk! Helt perfekt i alla aspekter tycker jag. Hittar dock ingen till salu
Tycker fortfarande du gjorde fel som sålde, grym klocka och den som är orsaken till att jag köpte en nästa likadan.Fy fasiken vad denna tråd och alla underbara pjäser får mig att sakna min gamla goding..
![]()
Hört från flera håll. Fick i dag bekräftat från Nymans. Boutique only från april ca. Gäller dock bara blå tavla.Spännande! Var har du hört det?
Hmm, så den har sålt lite för bra jämfört med de andra syskona..Hört från flera håll. Fick i dag bekräftat från Nymans. Boutique only från april ca. Gäller dock bara blå tavla.
Troligen lär efterfrågan öka ännu mer då. Kul att man lyckades köpa innanHört från flera håll. Fick i dag bekräftat från Nymans. Boutique only från april ca. Gäller dock bara blå tavla.
Agree! Kul! Men den blåa är ju fruktansvärt snygg så förstår att efterfrågan är hög. Den är svart när den behöver och blå när den känner för detTroligen lär efterfrågan öka ännu mer då. Kul att man lyckades köpa innan
Har inte @P-vakten möjligen input?Hej! Har en vän som har fastnat för en äldre Vacheron Constantin 42042. Det är hans första riktiga klocka och är mån om att han inte går på en nit.
Vad säger ni experter om denna modell? Är det ett vettigt val? Hur är urverket? Hur är den värdemässigt?
/Hobbygolfarn
Hej! Har en vän som har fastnat för en äldre Vacheron Constantin 42042. Det är hans första riktiga klocka och är mån om att han inte går på en nit.
Vad säger ni experter om denna modell? Är det ett vettigt val? Hur är urverket? Hur är den värdemässigt?
/Hobbygolfarn
Sitter lite tight till atm. Återkommer!Har inte @P-vakten möjligen input?
MagiskIdag på länk, var tvungen att ta en snabb bild på väg till lunchen. Efter att ha burit AP för två dagar sedan, Rolex igår så känns det otroligt bra att ha denna igen på armen![]()
![]()
Det känns som den är riktigt ovanlig. Väldigt kort tid i produktion väl!?Tycker denna är så jäkla bra! Någon som testat irl?![]()
Om jag förstått rätt så när Overseas 3 släpptes så lanserades denna som limiterad 2016. Tyvärr slut i alla butiker men hittar knappt någon info på nätet, så verkar vara begränsade exemplar.Det känns som den är riktigt ovanlig. Väldigt kort tid i produktion väl!?
Tycker denna är så jäkla bra! Någon som testat irl?![]()
Var tror du dom ligger på beg? Kan knappt hitta info eller någon som säljareI have, helt magisk. Skulle aldrig köpa en klocka igen efter den. Inte ens en PP5980.