Lingonsoppa
Basic
lite så känner jag också tyvärr... Inte rört någon annan klocka sen jag fick denna :/Den är helt magisk! Får tvinga mig själv att använda dom övriga klockorna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
lite så känner jag också tyvärr... Inte rört någon annan klocka sen jag fick denna :/Den är helt magisk! Får tvinga mig själv att använda dom övriga klockorna![]()
Det brukar ju vara så en vecka eller två men nu har det gått lite för länge hahalite så känner jag också tyvärr... Inte rört någon annan klocka sen jag fick denna :/
Bruce Williams la ut sin review igår. Han verkar också vara på en lång smekmånad.Det brukar ju vara så en vecka eller två men nu har det gått lite för länge haha
Intressant. Han nämner en viktig punkt vilket är stålbandet och det faktum att du kan skruva loss varenda länk. Dessutom kan du förlänga den genom att dra ut den med 1-2mm typ. På min AP RO så har jag aldrig fått till stålbandet perfekt, liksom min Daytona och på min gamla VC OS så var jag tvungen att köpa en halvlänk. Denna stållänk går verkligen att få perfekt och även dynamisk beroende på väderförhållanden genom att dra ut den.Bruce Williams la ut sin review igår. Han verkar också vara på en lång smekmånad.
någon som vet eller hört mer om den här prototypen? Känns som det var länge sedan den visades upp nu.
![]()
Gjordes väl bara ett exemplar som prototyp åt fotografen och äventyraren Cory Richards.någon som vet eller hört mer om den här prototypen? Känns som det var länge sedan den visades upp nu.
![]()
Ja det känns som den skulle kryssa för dom flesta boxarna, kanske och till och med bli owg.Gjordes väl bara ett exemplar som prototyp åt fotografen och äventyraren Cory Richards.
Är nog många som skulle vilja se en utgåva av denna...
![]()
Den med ett orange original gummi så är man klar.någon som vet eller hört mer om den här prototypen? Känns som det var länge sedan den visades upp nu.
![]()
Snygg porscheIdag på gummi![]()
![]()
Grym bild, magisk klockaIdag på gummi![]()
![]()
Jag har inte orkat ligga på så mycket. Har en intresseanmälan på nymans men med tanke på att den ska vara butiksexklusiv så har jag inga höga förhoppningar. Man vet ju dock aldrig. Väntar på att få in min beställning i Tyskland. Den hindras av deras lockdown. Har inte orkat ringa runt. Såg att Watch Philosophy höjt priset på Chrono24 ganska rejält men dom lär knappast ha någon på lager utan går nog ut och försöker få tag på en på beställning.Hur har de gått för er som letat efter en blåa v4500? Något nytt?
Du frågar för att du går i säljtankar va?Hur har de gått för er som letat efter en blåa v4500? Något nytt?
Haha nej faktiskt inteDu frågar för att du går i säljtankar va?![]()
Jag har ju också en...sedan ett tag tillbaka, tycker verkligen klockan är så grymAnledningen till att jag frågade var för att det vore kul om fler fick tag på den
Spot on!!!Dåligt med aktivitet här!
Själv har jag haft lite hjärnspöken som har sagt sälj men som tur är är dom borta nu. Efter bra bollning med @Bondegatan har vi konstaterat att man alltid är på jakt efter nytt men kommer åter till 4500v och inser hur perfekt den är![]()
![]()
Dåligt med aktivitet här!
Själv har jag haft lite hjärnspöken som har sagt sälj men som tur är är dom borta nu. Efter bra bollning med @Bondegatan har vi konstaterat att man alltid är på jakt efter nytt men kommer åter till 4500v och inser hur perfekt den är![]()
![]()
Jag förstår att du inte vill sälja. Det är så braDåligt med aktivitet här!
![]()
Anledningen till att jag frågade var för att det vore kul om fler fick tag på den
235400kr i Sverige enligt Nymans men den går ju officiellt inte att köpa i Sverige. 22000 EURO enligt VCs hemsida.Kanske redan nämnts men vad listar den på?
Sälj om:Dåligt med aktivitet här!
![]()
Man behöver alltid mer pengarSälj om:
1. du behöver pengarna
2. that´s it
Denna klocka är otroligt läcker och har sin unika och stilrena design. Klass IMO. Detta är en "den som vet den vet"-klocka
Värt att ha på minnetJag förstår att du inte vill sälja. Det är så bra
Skulle du däremot få hjärnspöken igen så är jag aldrig mer än ett PM bort![]()