Echo Delta
Guld
Var tror du dom ligger på beg? Kan knappt hitta info eller någon som säljare
Inga exakta siffror, men en bra bitt norr om 1.5 är en låg gissning. Listpris 2016 var 98,300€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var tror du dom ligger på beg? Kan knappt hitta info eller någon som säljare
Det känns som den är riktigt ovanlig. Väldigt kort tid i produktion väl!?
Mycket braIdag fick gummit åka på igen. Helvete vad trevlig det sitter!![]()
![]()
väldigt trevligt! körde gummi idagIdag fick gummit åka på igen. Helvete vad trevlig det sitter!![]()
![]()
Jag slog precis fast exakt det! Den är så sjukt bra!!!Vågar man säga att det är bästa klockan man ägt?![]()
En 4500v med blå tavla? Dom verkar röra sig mot/över list pga begränsat utbud men ring runt till lite ADs så hittar du nog enSjukt fin! Vad är rimligt att ge för en ”beggad” i fint skick?
Jag har sagt det innan men säger det igen, fantastisk klocka!Vågar man säga att det är bästa klockan man ägt?![]()
Bra fråga! Vet faktiskt inte men lite tyngre än en subJag har sagt det innan men säger det igen, fantastisk klocka!
Vad är den totala vikten på denna klocka?
Vet bara att den på gummit väger 103 gram. Kan väga med länk senare.Jag har sagt det innan men säger det igen, fantastisk klocka!
Vad är den totala vikten på denna klocka?
Tack!Vet bara att den på gummit väger 103 gram. Kan väga med länk senare.
Blå alla dagar! Inte sett den svarta IRL men den blåa är svart när den ska vara svartMycket fina bilder i tråden. Börjar luta åt en blå overseas i 40-årspresent till mig själv i början av nästa år. Känslan är att dom börjar bli svårare att få tag på. Tänkte dra iväg en förfrågan till butiken i Frankfurt nu när det inte går att köa den blå från AD i Sverige längre.
Va lite inne på svarta ett tag men alla hyllar ju den blå tavlan så jag är rädd att jag skulle ångra mig. Man hade ju velat se den IRL men det känns svårt. Ska bli spännande å se vad man får för svar.
Jag känner mig mer och mer bekväm med att köpa den osedd. Har bara testat silvertavlan och tycker den är snygg på svarta gummit men saknar lite kontrast när den är på länk.Blå alla dagar! Inte sett den svarta IRL men den blåa är svart när den ska vara svart![]()
Kikade lite snabbt på chrono24 och märkte att den knappt finns i Europa idag och de få som finns är högre än listpris. Verkar som att jag slog till vid rätt tillfälle då.Jag känner mig mer och mer bekväm med att köpa den osedd. Har bara testat silvertavlan och tycker den är snygg på svarta gummit men saknar lite kontrast när den är på länk.
Nu ska jag bara hitta ett sätt att få tag på den. Man börjar ju vänja sig vid besvikelser i klocksvängen när det kommer till tillgänglighet![]()
Jag har noterat samma. Har haft ögonen på den ett litet tag och för inte så länge sedan fanns det betydligt fler och något lägre priser. Är säkert kopplat till att dom gjort den "boutique exclusive". Hoppas jag inte är för sent ute.Kikade lite snabbt på chrono24 och märkte att den knappt finns i Europa idag och de få som finns är högre än listpris. Verkar som att jag slog till vid rätt tillfälle då.
de är i princip uppe 30% från när jag köpte min i december (begagnad då, men som ny). Tror dock inte att du är sent ute. Denna firma sa att de skulle få in nya ganska snart. Gissar att de har på lager nu?Jag har noterat samma. Har haft ögonen på den ett litet tag och för inte så länge sedan fanns det betydligt fler och något lägre priser. Är säkert kopplat till att dom gjort den "boutique exclusive". Hoppas jag inte är för sent ute.
Slå till innan det blir dyrare, du kommer inte bli besvikenJag har noterat samma. Har haft ögonen på den ett litet tag och för inte så länge sedan fanns det betydligt fler och något lägre priser. Är säkert kopplat till att dom gjort den "boutique exclusive". Hoppas jag inte är för sent ute.
Jag tycker SubC bär väldans mkt sämre än 41mm Overseas, SubC är oproportionerlig och "klossig" medans Overseas är mer mer proportionerlig. Älskar hur Daytonan bärs, något mindre än VC'n, men med det sagt har jag aldrig upplevt VC'n stor eller klumpig. Det gäller även gen2, 42mm, Overseas, bär skönt och proportionerligtEv lite sugen på en VC. Tycker overseas ser sjukt trevliga ut. Någon hemsida ni känner till där man kan läsa på om dem olika modellerna? Hur är den i proportion jämfört med en sub/daytonaC på handleden?
Jag tycker SubC bär väldans mkt sämre än 41mm Overseas, SubC är oproportionerlig och "klossig" medans Overseas är mer mer proportionerlig. Älskar hur Daytonan bärs, något mindre än VC'n, men med det sagt har jag aldrig upplevt VC'n stor eller klumpig. Det gäller även gen2, 42mm, Overseas, bär skönt och proportionerligt
Oj vad fina bilder. Nu blev man ännu mer sugen på en! Dock får jag läsa mer om de olika modellen så det inte blir ett impulsköp.Några jämförande bilder. Har tyvärr ingen på gen1 av Overseas, samtliga på mina ca 17cm handled
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()