Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blir mörkrädd av vissa priser idag.Är det bara jag som tycker att Subbarna gått upp ett snäpp sedan i höstas? Både 16610 och 16613 verkar ligga över 50 mot under 50 i höstas.
Är lite inne på en ny dressare och har snöat in på en Tag Heuer så undrar om denna är rimligt prissatt? Saknar cert men kan få fram äkthetsbevis tydligen. https://m.blocket.se/Stockholm/Tag_heuer_carrera_calibre_6_71399511.htm
Bifogar två ytterligare bilder jag fick mig skickade.
Ganska säker på att det är fotot som spökar, iallafall enligt annonsen då den ska vara fint skick. Säljaren kunde eventuellt tänka sig släppa den för 12k vid snabb affär...Är
Är den historiskt repig, eller är det fotot som spökar?
Oavsett så tycker jag inte att den är så våldsamt prisvärd... En snabb sökning på C24 talar om att det finns en oanvänd klocka i Tyskland (som dessutom är på länk, oavsett vad man nu tycker om det) för ganska precis 14.000kr.
Lite bökigare än att köpa ifrån någon på Blocket, men ändå...
Ganska säker på att det är fotot som spökar, iallafall enligt annonsen då den ska vara fint skick. Säljaren kunde eventuellt tänka sig släppa den för 12k vid snabb affär...
Skrämmande vad de gått upp. För ett år sedan låg de runt 65-75.16523 med cert och låda 91'
Zenith verk
Servad 2016
Tyskland
Skrämmande vad de gått upp. För ett år sedan låg de runt 65-75.
Tycker personligen att tvåtonerna är övervärderade, men vad vet jag. Denna hade även MOP tavla vilket i sig har lite värde i sig.Skrämmande vad de gått upp. För ett år sedan låg de runt 65-75.
Skick? Servad? Sönderpolerad? Allt original? Från privatperson eller firma? 40-50k typ16610 från 91 med endast kvitto, inget cert eller box?
Bra skick.Skick? Servad? Sönderpolerad? Allt original? Från privatperson eller firma? 40-50k typ
Hej! 44-45 skulle väl vara rimligt?Bra skick.
Servicehistorik vet ej men går bra.
Orginal ja.
Köpt från luxurywatches nått år sen.
Hur mycket brukar kosta CK klocka?
Beroende på tillbehör, skick och version mellan 1000-2500 är väl rimligt. Finns väl nya för runt 2000?En orient ray med blå urtavla ?
Calvin Klein brukar ej vara så populärt på forumet då det anses vara parfymklockor. Ska du köpa eller sälja? På blocket brukar det väl dyka upp sådana för runt tusenlappen, om de blir sålda vet jag dock ej.Hur mycket brukar kosta CK klocka?
Kolla på pantauktionerna på pantbankerna. Brukar ligga 500-1000krHur mycket brukar kosta CK klocka?