poormans
Guld
120-125k typ. Skit i värdeökningen.
Hade den inte varit polerad hade jag sagt 120k men man kanske får det
Undrar om inte största värdeökningen på dessa redan varit?? Tror tom de kan hinna svalna lite tills en ny modell kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
120-125k typ. Skit i värdeökningen.
Tror som du att de planat ut nu.Hade den inte varit polerad hade jag sagt 120k men man kanske får det
Undrar om inte största värdeökningen på dessa redan varit?? Tror tom de kan hinna svalna lite tills en ny modell kommer
Hej,
Tänkte lägga ut min DJ41, blå tavla, vitguldsring och jubilee. Från andra hälften 2018, fullset och inte en skråma... Vad bör man ta?
Behåll, den är snygg.Hej,
Tänkte lägga ut min DJ41, blå tavla, vitguldsring och jubilee. Från andra hälften 2018, fullset och inte en skråma... Vad bör man ta?
Jag vet inte riktigt hur dessa bör ligga prismässigt, men du får en Longines av samma snitt för 14.900 ny.Jag som inte är vansinnigt insatt i vad saker och ting är värda:
jag tycker följande klocka är fin, men är osäker på vad den är värd och vad man bör hålla utkik efter: https://klocksnack.se/threads/iwc-portofino.101738/
Nån som kan ge mig lite råd ?
Vad är det för modell?Jag vet inte riktigt hur dessa bör ligga prismässigt, men du får en Longines av samma snitt för 14.900 ny.
Då kan du välja mellan olika tavelfärger, band eller länk osv redan ifrån start. Jag skulle dessutom tro dom har samma urverk, så det är väl märket som kostar...
Om du kollar Longines hemsida under ”elegant collection” hittar du den. Personligen tycker jag deras nya cosc Record serie verkar riktigt trevliga. Stålmodellen med stavindex ligger väl på 19,5KVad är det för modell?
runt 17k skulle jag sägaOmega smp 2254 utan tillbehör och utan servicehistorik (men går bra)?
Känns som de kan ha rört sig uppåt en aning de senaste åren?
Edit: är potentiell köpare
90kROLEX 16710BLRO -2007
Servad 2004 och är gott bruksskick, Nån repa på låset men inget på Boett, glas eller krona.
Aldrig polerad och alla delar är Orginal.
Länkdel, Fullset.
Har burit den sedan 2007
Vad tror ni är ett vettigt pris idag?
85-90?ROLEX 16710BLRO -2007
Servad 2004 och är gott bruksskick, Nån repa på låset men inget på Boett, glas eller krona.
Länkdel, Fullset.
Har burit den sedan 2007
... och ska man lämna in den för polering?ROLEX 16710BLRO -2007
Länkdel, Fullset.
Har burit den sedan 2007
Värdera kan jag inte men svaret på den frågan är enkelt. NEJ!... och ska man lämna in den för polering?
Nej verkligen inte... och ska man lämna in den för polering?
Runt 28'.Vad är ett rimligt pris för en Omega FOIS fullset ca 1 år gammal i dagsläget?
... och ska man lämna in den för polering?
Om nu folk hade velat betala 10k extra för opolerat.Du får betala ca 2k för poleringen och klockan är värd 10k mindre efteråt
Du skriver servad 2004? Service dok? Vet du om det är 3185 eller ett 3186 urverk?ROLEX 16710BLRO -2007
Länkdel, Fullset.
Har burit den sedan 2007