Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänker att det är den på blocket? Jag tycker 75 är ett bra prisVad skulle ni säga att en Hublot Ice-Bang från 2009, servad 2014 (ser ut att va i ett bra skick) är värd/bör kosta?
Misstänker att det är den på blocket? Jag tycker 75 är ett bra pris
Tycker inte den ser kul ut alls.Rolex 16610 -98 för 41.900 kr. Ok pris med hänsyn taget till skicket?
http://www.blocket.se/stockholm/Original_Rolex_Submariner_16610_U_ser__98_63755937.htm?ca=11&w=3
Tycker inte den ser kul ut alls.
Länken ser ut att lite "spelrum" i sig ocksåMmm, såg rätt rundpolerad ut såg jag nu..
Vänner! Vad är ett rimligt pris för en Tag Heuer 1000 980.018 N ?
Dam modellen? Skulle tippa på 1000-2500:- beroende på skick.Vänner! Vad är ett rimligt pris för en Tag Heuer 1000 980.018 N ?
Brukar å brukar men kan mkt väl se ut så. Sett några som sett ut så. Cool!Kanske inte helt rätt tråd men ändå, brukar verkligen SMP från -97 ha denna patina, tänker främst på visare och index?
Lite dålig koll på hur pass premium tapestry är.. Men någonstans mellan 25' - 30' beroende på servicebehov?Full set 16030 med tapestry-tavla?
Jo samma här, oklart hur pass eftertraktad tavlan är liksom Tack!Lite dålig koll på hur pass premium tapestry är.. Men någonstans mellan 25' - 30' beroende på servicebehov?
vad vore rimligt pris för denna kvartsare, ser ju ganska medtagen ut minst sagtBrukar å brukar men kan mkt väl se ut så. Sett några som sett ut så. Cool!
Vet inte. Söder om tio helt klart! Vad säger du @theargonaut ? Ibland har man sett quartzarna dra iväg på tex kaplans. Kan vara att folk tror det är aut ibland. Den där är midsize 37mm vilket borde va billigare än deras utrop. 6´kanske.vad vore rimligt pris för denna kvartsare, ser ju ganska medtagen ut minst sagt
http://www.lauritz.com/Item/ItemIma...geId=3&ItemId=4068676&ImageNo=1&ImageCount=10
Aha det är midsize också, det hade jag inte noteratVet inte. Söder om tio helt klart! Vad säger du @theargonaut ? Ibland har man sett quartzarna dra iväg på tex kaplans. Kan vara att folk tror det är aut ibland. Den där är midsize 37mm vilket borde va billigare än deras utrop. 6´kanske.
Been there, done that... Ständig note to sef: LÄS BESKRIVNINGEN NOGA @Gummo !!!Aha det är midsize också, det hade jag inte noterat
Det var ju tritium på den tiden så det är fullt möjligt, dock inte helt vanligt.Kanske inte helt rätt tråd men ändå, brukar verkligen SMP från -97 ha denna patina, tänker främst på visare och index?