Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dyr box tydligen, ca 50% av värdet...En sådan här tråd kan absolut vara av intresse, jag tycker inte värdet på en bulova royal oak är så högt, men det är min högst personliga åsikt då det sålts en för 2500 på KS för ett år sedan och då de säljs ganska frekvent på Ebukten för omkring 3-4 papp
EDIT: jag menade utan box då, däremot hade den från KS box...
Dyr box tydligen, ca 50% av värdet...
Men jag ville förtydliga mitt svar eftersom det diffade så mycket från Aquaracer:s
En 1969-70 sub?
Utan bilder? Noll kronor.En 1969-70 sub?
Överlag så är många säljare på K&S helt off gällande priser. Tråkigt då jag är övertygad om att många nybörjare går på rejäla nitar då man antar att priserna på entusiastforum är fair och inte rent ocker. Kan tycka att det är rätt så ugly när folk som verkar vara hyfsat initierade sätter horribla priser. Självklart upp till var och en vad man vill ha men det hade varit tacksamt om man tog sitt småaktiga profiterande till Blocket eller liknande.
I min värld så säljer man sina prylar på entusiastforum för den peng man själv kunnat tänka sig att lägga för prylen i fråga. Inte långt, långt över det man själv tycker skiten är värd..
Bilder?
Bulovan ser ut att vara i fint skick, men några 6500kr skulle jag aldrig betala för den, box eller ej.
Det låter vettigt! klockan på köpet...Vad sägs om 4000 kr för bara lådan? Deal?
Vad sägs om 4000 kr för bara lådan? Deal?
Lådan tror jag är generic så den höjer rimligtvis vilken klocka som helst med 100-200%. Fyra blås för en sån produkt skulle iaf jag kalla för kap. Om det nu stämmer..Vad sägs om 4000 kr för bara lådan? Deal?
En Sinn 556?
2-3K?Kanske kan en sådan här tråd vara av intresse?
Jag börjar:
En Bulova "Royal Oak" i bra skick?
Blå insert till SubC samt blå SubC tavla? Original.