• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Pippi med barnen o njuter av min nya klocka .
image.jpg
Ny för dagen
 
Sitter här med fredagswhiskyn och funderar på vilken av dom här två som ska få följa med till Sri Lanka nästa vecka. Nyhetens behag med båda två, även om bara tavlan är ny på Explorern. Jobbresa (Colombo), men med möjlighet till bad under en helg (Hikkaduwa), vilket båda fixar lätt. Explorern har fördelen av flera tidszoner, även om den inte fixar Lankas +4,5 timmar ... :banghead:. IWC'n har fördelen av att vara lite nättare och drar inte till sig uppmärksamhet från fel folk som Rollen kan göra. Nu har jag varit där ett antal gånger tidigare med skapliga klockor utan några incidenter, så det behöver inte vara ett problem. Svårt val ... :nailbiting:

IWC I + Exp + Whisky.jpg
 
Sitter här med fredagswhiskyn och funderar på vilken av dom här två som ska få följa med till Sri Lanka nästa vecka. Nyhetens behag med båda två, även om bara tavlan är ny på Explorern. Jobbresa (Colombo), men med möjlighet till bad under en helg (Hikkaduwa), vilket båda fixar lätt. Explorern har fördelen av flera tidszoner, även om den inte fixar Lankas +4,5 timmar ... :banghead:. IWC'n har fördelen av att vara lite nättare och drar inte till sig uppmärksamhet från fel folk som Rollen kan göra. Nu har jag varit där ett antal gånger tidigare med skapliga klockor utan några incidenter, så det behöver inte vara ett problem. Svårt val ... :nailbiting:

IWC I + Exp + Whisky.jpg
Tycker Ingenieuren kan få åka på tjänsteresa. :)
 
Sitter här med fredagswhiskyn och funderar på vilken av dom här två som ska få följa med till Sri Lanka nästa vecka. Nyhetens behag med båda två, även om bara tavlan är ny på Explorern. Jobbresa (Colombo), men med möjlighet till bad under en helg (Hikkaduwa), vilket båda fixar lätt. Explorern har fördelen av flera tidszoner, även om den inte fixar Lankas +4,5 timmar ... :banghead:. IWC'n har fördelen av att vara lite nättare och drar inte till sig uppmärksamhet från fel folk som Rollen kan göra. Nu har jag varit där ett antal gånger tidigare med skapliga klockor utan några incidenter, så det behöver inte vara ett problem. Svårt val ... :nailbiting:

IWC I + Exp + Whisky.jpg
GMT. Du ska ju ut och resa, väl :)
 
Tillbaka
Topp