LHCn fick smaka läder idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag på min födelsedag så bär jag födelsedagspresenten från förra året
Nu är det upp till er om det blir ngn klocka i present i år!! Jag tycker ni ska skramla ihop och köpa Pers Tudor Sub som ligger till salu till mig! Jag fyller ju år som sagt och klockan är från -63!!! Vad väntar ni på?!
FIXA!!!!!;-)
Edit: Jag är givetvis född -63..
Den där är riktigt cool!!!
Hanix?
Kjører denne om dagen
Servar en bil på Autoropa, finns lite att titta på under tiden
Det er en JCB. Jeg kjører for det meste Land Cruiseren med minigravere på traileren.
Snåljåp!! precis som här hemma. Vill man ha ngt rejält får man köpa det själv!!;-)Grattis RicVin! klart vi skall skramla till en klocka åt dig.
Jag lägger 63:- eftersom du nämner det talet och ni andra kan ju fylla på med era bidrag här i tråden.
Jag summerar vad vi fått in i kväll och köper ett presentkort på Ur o Penn för pengarna.
Har legat ute head only ett tag den där, säkert nån på pantbanken som "fixat" till det hela...Beundrad handarbetet på lädret
Om 25% av medlemmarna lägger lika mycket har du 63000:- och du kallar oss för snåla.Snåljåp!! precis som här hemma. Vill man ha ngt rejält får man köpa det själv!!;-)
Fick som vanlig god service hos Bergströms i Malmö. DJ provtrycktes med väl godkänt och Bergströms lika undrande som jag till varför Rubber B är konstruerat med låset så när tumsidn. Obegripligt.
Skickas från min iPhone
Är det rätt Rubber-B för din klocka då? Spännet ser ganska gammalt ut så det finns ju en möjlighet att det är där det spökar.Jo, men det är ju liksom kl 6 sidan som är för kort spännet är det inget fel på sådär. Tips på att förändra detta stygga utseende mottages tacksamt
Beror på handledens omkrets. Har för mig att det står i instruktionerna att man kan byta plats på banddelarna för att få det att lira bättre. Lite osäker på om spännet då hamnar åt fel håll. Har inte testat mitt på Exp II an änJo, men det är ju liksom kl 6 sidan som är för kort spännet är det inget fel på sådär. Tips på att förändra detta stygga utseende mottages tacksamt
Ja och som jag skrev ovan så är klockan gammal och mig veterligen tillverkar inte Rubber-B gummin för alla modeller, tex inte till 36mm DJ.Beror på handledens omkrets. Har för mig att det står i instruktionerna att man kan byta plats på banddelarna för att få det att lira bättre. Lite osäker på om spännet då hamnar åt fel håll. Har inte testat mitt på Exp II an än