Husse
Pandion
Det är väl ok så länge han inte äter upp dom!Hur många Sjöö Sandström tänker du köpa i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl ok så länge han inte äter upp dom!Hur många Sjöö Sandström tänker du köpa i år?
Här på Island finns det f:n inga planer på att släcka ner det analoga radionätet. Hela samhället är faktiskt typ som det var hemma i Sverige för 30 år sedan.Både AM och FM!![]()
8k?!Beställde hem en sådan här
![]()
Blir kanon att kunna lyssna på mina gamla kassetter igen.
8000 ISK = 590 SEK8k?!vad sker
Riktigt fin klocka och rolig story i paketöppingstråden över hur köp och leverans gick till!Farsan fixar lunchen idag![]()
![]()
Ahh såklart8000 ISK = 590 SEK
Så var det 40% rabatt på det priset.
Så under 400 spänn.
Läge att rengöra linsen på telefonen?
Huvudsaken det finns P1Både AM och FM!![]()
Förutom mobiltelefoner och internet då får man hoppasHär på Island finns det f:n inga planer på att släcka ner det analoga radionätet. Hela samhället är faktiskt typ som det var hemma i Sverige för 30 år sedan.
DUBBELT Snyggt!
Det jag menar är att posten finns, fungerar utmärkt och är statlig. Man kan gå till banken och få service så som det var förr i tiden
Förutom mobiltelefoner och internet då får man hoppas![]()
Beställde hem en sådan här
![]()
Blir kanon att kunna lyssna på mina gamla kassetter igen.
Ja så är det. Det finns EN affär här i Akureyri som säljer musik. Cd delen blir mindre för varje gång jag går dit typ.Kassetband ökar mer än LP skivor nu... folk gillar vintage saker mer nu. Har flera kompisar som köpt LP spelare och köper skivor för minnens skull