Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack för ännu en historisk kväll
Tänkte också dra några avsnitt. Måste kolla in hans klocka, han har ju haft sub innan men nu ser det tydligen ut som en fake sub fast med PCL? Vad i helvete!
Fick precis en fråga från en norskkompis som undrade vad det för jäkla klocka han har... ska se hur det ser ut snart.
I böckerna är det ju en vanlig sub, hur svårt ska det vara?
Kommer lite gamla citeringar, men har hängt upp mig på det sen en tid tillbaka, mycket som inte stämmer. Men jag kontaktade producenten Henrik Bastin 2017 som snackade med Titus(Harry Bosch). Titus sa att det var samma klocka hela tiden. Men har själv sett att det är PCL och att pärlan saknats. Vilket får mig att tro det är en kopia.Van hade en 116610 no date i förra säsongen också, 16610 no date de första omgångarna.
KramKommer lite gamla citeringar, men har hängt upp mig på det sen en tid tillbaka, mycket som inte stämmer. Men jag kontaktade producenten Henrik Badtin 2017 som snackade med Titus(Harry Bosch). Titus sa att det var samma klocka hela tiden. Men har själv sätt att det är PCL och att pärlan saknats. Vilket får mig att tro det är en kopia.
Här är dock svaren:![]()
![]()
Bra idéSom jag har väntat på detta. Skål på dig! Äntligen legitimt att att ta en Whisky ...
![]()
Kommer lite gamla citeringar, men har hängt upp mig på det sen en tid tillbaka, mycket som inte stämmer. Men jag kontaktade producenten Henrik Bastin 2017 som snackade med Titus(Harry Bosch). Titus sa att det var samma klocka hela tiden. Men har själv sett att det är PCL och att pärlan saknats. Vilket får mig att tro det är en kopia.
Här är dock svaren:![]()
![]()
Men inte fullt tillfredställande. Ville ju att han erkände att det var en fake.Bra snokat![]()
Men inte fullt tillfredställande. Ville ju att han erkände att det var en fake.
Trodde att du kommit undan med att köpt en panna igen, såg sedan att det var ett inte helt nytt inläggNya säsongen av Bosch finns ute på HBO så direkt efter smartare är en femteklassare kör vi...
![]()
Haha, sorry!Trodde att du kommit undan med att köpt en panna igen, såg sedan att det var ett inte helt nytt inläggmen blev lite fundersam öve hur det hade gått till
Trevlig kväll
Får skylla på @MrRolex efter forskningar![]()
Men kan sakna den där lilla pärlan... 47 mm kärlekTrodde att du kommit undan med att köpt en panna igen, såg sedan att det var ett inte helt nytt inläggmen blev lite fundersam öve hur det hade gått till
Trevlig kväll
Får skylla på @MrRolex efter forskningar![]()
Tyckte klockan såg annorlunda ut mellan säsongerna, har för mig den så ganska korrekt ut i första säsongen men sen kom de där polerade mittlänkarna och ställde till det. Kan minnas fel då det är ett tag sedan jag såg säsong 1.
Hahaha jag tryckte så klart på texten och hamnade i en tidsresa som. Jag inte visste om. Kände mig lite vilsenHaha, sorry!
Var det inte något med länken också, sen tror jag vridringen var ganska blekt eller något. Men det såg inte helt rätt ut iafPrecis så har jag uppfattat det också. Stör mig något fruktansvärt då klockan syns typ 90% av tiden.
Ser ut som 42Men kan sakna den där lilla pärlan... 47 mm kärlek
Tack, ellervad säger man när man redan sålt den... det är en 422. Gillade den verkligen, power indikator på baksidan. Och guldvisare.Ser ut som 42
Riktigt snygg! Vad var det för ref på den?
Har börjar titta lite efter pannornatrevliga
![]()
Jo en sub med polerade centerlänkar. Pärlan har även saknats i insertet.Var det inte något med länken också, sen tror jag vridringen var ganska blekt eller något. Men det såg inte helt rätt ut iaf
Hahaha jag tryckte så klart på texten och hamnade i en tidsresa som. Jag inte visste om. Kände mig lite vilsentills det gick upp för mig att jag var på fel årtal
Hahaah är man inte observant så kan allt hända
Väldigt bra grävt av dig!!![]()
Så många klockor man vill haTack, ellervad säger man när man redan sålt den... det är en 422. Gillade den verkligen, power indikator på baksidan. Och guldvisare.
Blir nog en panna igen. Men ingen så dyr denna gång. Kanske en 632 nästa gång. Fortfarande guldvisare och ”samma” konfiguration på tavlan dock ingen sandwich dial. Och bara 44 mm
Liten, hehe, kan man bära 47 mm bör man testa det... du klarar detSå många klockor man vill ha
Så klart du ska säga tack, allt annat är oartigt
Jag är så liten så jag tittar på 44 mm![]()
Kan finnas hoppLiten, hehe, kan man bära 47 mm bör man testa det... du klarar det
Kör runt fotleden annars!Kan finnas hopp
Ska till gymmet och bygga handleder i morgon. Har bara 19 runt handleden. Ska se om jag kan komma upp till 19.5![]()
På bilden hade jag 18,50 ...Kan finnas hopp
Ska till gymmet och bygga handleder i morgon. Har bara 19 runt handleden. Ska se om jag kan komma upp till 19.5![]()
Visst pratar vi fortfarande handlederPå bilden hade jag 18,50 ...