• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

:angel:

upload_2019-1-12_22-13-36.jpeg

Kommer lite gamla citeringar, men har hängt upp mig på det sen en tid tillbaka, mycket som inte stämmer. Men jag kontaktade producenten Henrik Bastin 2017 som snackade med Titus(Harry Bosch). Titus sa att det var samma klocka hela tiden. Men har själv sett att det är PCL och att pärlan saknats. Vilket får mig att tro det är en kopia.

Här är dock svaren:
7BFBC686-5109-4C25-9E17-9B6282988C45.jpeg
C1E35501-F4D3-4F75-A3E1-53835487CC22.jpeg
Kul! Men jag har sett alla säsongerna för andra gången och det ser fan ut som en femsiffrig sub no date de två första omgångarna och sedan sexsiffrig med PCL, det lyser ju om polerade länkarna :)

Tack, ellervad säger man när man redan sålt den... det är en 422. Gillade den verkligen, power indikator på baksidan. Och guldvisare.
Blir nog en panna igen. Men ingen så dyr denna gång. Kanske en 632 nästa gång. Fortfarande guldvisare och ”samma” konfiguration på tavlan dock ingen sandwich dial. Och bara 44 mm
Jag har ju träffat den pannan!
Trodde på riktigt att du svamlade när du sa att den inte kändes så stor...
Du hade rätt! :)

Tillbaka
Topp